Szampon ziołowy przeciwłupieżowy przeciw wypadaniu włosów / Bioxsine

Szampon BIOXSINE to ziołowy preparat opracowany specjalnie dla osób, które cierpią z powodu wypadania włosów i/ lub chcą wzmocnić swoje włosy. Specjalny składnik BIOCOMPLEX B11 delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy, a jednocześnie skutecznie zapobiega wypadaniu włosów, zagęszcza je i wzmacnia. Szampon BIOXSINE zapobiega wypadaniu włosów. Zawarte w nim witaminy i składniki mineralne odżywiają włosy sprawiając, że stają się one silne i zdrowe. Skuteczność i bezpieczeństwo stosowania produktu zostały udowodnione klinicznie. Szampon BIOXSINE stworzono w oparciu o składniki ziołowe i nie powoduje on skutków ubocznych. Szampon ma działanie przeciwłupieżowe.


Skład: Aqua, Magnesium Laureth Sulfate& Disodium Laureth Sulfosuccinate, Biocomplex B11 Extract, Sodium Myreth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, PEG/PPG- 120/10, Trimethylpropane Trioleate& Laureth- 2, Propylene Glycol, Honey, Trimethylsilyamondimethicone& C11- 15 Pareth- 7&C12- 16 Pareth- 9&Glycerin&Trideceth- 12, Parfum, Sodium Chloride, C12- C-13 Alkyl Lactate, Hydroxypropyl Guar& Hydroxypropyltrimonium Chloride Benzyl Alcohol& Methylchloroisothiazolinone& Methylisothiazolinone, Citric Acid.


Szampon otrzymałam do testów i stosowałam go przez miesiąc. Odwieczny mój problem to taki, że ciągle wypadają mi włosy w bardzo dużej ilości. Miałam nadzieję, że szampon choć trochę ograniczy to moje wypadanie. Efekty jakie zauważyłam po jego użyciu, można było dostrzec gołym okiem. Szampon świetnie oczyszcza skórę głowy z wszelkich zabrudzeń. Ma miętowo-ziołowy zapach, który mi osobiście bardzo odpowiada. Jego konsystencja jest gęsta i posiada ciemny kolor. Na całą głowę wystarcza mi odrobinka szamponu, tak więc uważam że jest bardzo wydajny. Po miesięcznym stosowaniu pozostało mi go jeszcze pół buteleczki, która ma pojemność 300 ml. 


Efekty jakie odnotowałam używając tego szamponu to z pewnością brak swędzącej skóry głowy i brak łupieżu. Jeśli chodzi o wypadanie włosów niestety w tym kierunku nie zrobił nic. Może osoby, które nie mają większego problemu będą bardziej zadowolone z niego. Zastanawiałam się jeszcze nad połączeniem tego szamponu z tymi kapsułkami tej samej firmy - ale nie wiem czy warto, bo to jednak spory koszt. Po umyciu szamponem włosów miały bardzo ładny blask, ale niestety z racji tego, że jest to ziołowy produkt należy używać odżywki lub maski. Bez tego włosy strasznie się plączą i są suche. Zauważyłam też, że włosy mniej się przetłuszczają u nasady głowy i spokojnie dwa dni bez mycia wyglądają ok. Szkoda, że szampon nie wpłynął w żaden sposób na wypadanie włosów. Może powinnam mu dać troszkę więcej czasu. Porównywałam ilość wypadających włosów przed użyciem i po i widzę, że nic się nie zmieniło.


Ciekawa jestem czy miał ktoś z Was ampułki przeciw wypadaniu włosów z tej firmy ??? I czy są warte zakupu, dla osoby która ma problemy z wypadającymi włosami. 

Pozdrawiam Kasia

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger