Wielki powrót kremu ze śluzem ślimaka i zapowiedź testów / Snails Garden

Pamiętacie może kiedy na moim blogu pisałam o cudownym kremie ze śluzem ze ślimaka, który wyleczył mój trądzik ? ( LINK) oraz ( LINK) . Dziś po raz kolejny na moim blogu pojawia się firma Snails Garden  w całkiem nowej odsłonie i z nowymi produktami. Dzięki uprzejmości firmy, zostałam po raz kolejny zaproszona do testów tych oto nowych produktów, o których Wam zaraz opowiem. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam poniżej. 


Firma Snails Garden wypuściła na rynek dwa nowe produkty. Pierwszy z nich to krem odżywczo regenerujący ze śluzem ślimaka oraz serum exclusive ze śluzem ślimaka. Stara wersja kremu, który używałam jest już niedostępna, ale na rynek wyszedł całkiem nowy krem o bardzo bogatej zawartości śluzu ze ślimaka. Jest to Polski produkt, śluz jest składnikiem najwyższej jakości, 100% naturalny, czysty, bez żadnych konserwantów, a tym samym bardzo skuteczny w walce z różnymi problemami skórnymi takimi jak : trądzik, zmarszczki, oparzenia, podrażnienia, blizny itp. Jestem bardzo ciekawa jak się spisze na mojej buzi, poprzednik zdziałał cuda tak więc mam nadzieję, że ten będzie również dobry. Produkt możecie dostać TUTAJ.  


Otrzymałam do testów również Serum ze śluzem ślimaka 10 sztuk po 3 ml ampułki. Nawilża, poprawia koloryt skóry, uelastycznia, regeneruje! Zawarta w śluzie kryptozyna wykazuje działanie ochronne, antyoksydacyjne, regenerujące, nawilżające, i bakteriobójcze. Substancja ta zwiera elastynę, kalogen, kwas glikolowy i alatoninę oraz proteiny, przeciwutleniacze, oligoelementy, antyproteazy, witaminy, naturalne antybiotyki, i glikozoaminoglikany. Wszystko to składa się na szerokie spektrum działania Snails Serum. Serum stosowane jest w salonach kosmetycznych. Jestem bardzo ciekawa jego działania. 
Produkt dostępny TUTAJ. 


Aktualnie na twarzy posiadam:
- drobne wypryski
- stare przebarwienia potrądzikowe
- na policzku parę małych blizn
- zmarszczki wokoło oczu i mimiczne
- podrażnienia skóry

Zabieram się za testowanie i jestem ciekawa jakie efekty osiągnę tymi produktami. Bardzo lubię markę Snails Garden i polecam ich produkty z szczerego serca. Opakowania wyglądają przesłodko z tym ślimaczkiem. 


Moje archiwum X ( dosyć nieprzyjemne zdjęcia )



Przydatne linki:
- recenzja kremu ze śluzem ślimaka Snails Garden 
- jak pozbyłam się trądziku
- jak pozbyłam się przebarwień 
- pielęgnacja cery trądzikowej 

Odezwę się do Was z aktualizacją po 30 dniach, Ciekawi mnie czy ktoś dzięki mojej poprzedniej recenzji i testom skusił się na krem Snails Garden ???


Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger