Eco receptura Argan - Maska do włosów / Stara mydlarnia

Jeśli lubicie używać naturalnych kosmetyków, dzisiejszy produkt z pewnością Was zaciekawi. Przygotowałam dla Was recenzję maski do włosów- Eco receptura Argan, pochodzącą ze sklepu Stara Mydlarnia, gdzie prowadzę swoją współpracę. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziła zapraszam do lektury. 


Olejek arganowy towarzyszy mi w mojej codziennej pielęgnacji swoich włosów, ale nigdy nie miałam maski arganowej. Prezentowany produkt możecie otrzymać w sklepie Stara Mydlarnia w cenie 39 zł/ 300 ml. Odżywcza maska do włosów na bazie substancji aktywnych pochodzenia roślinnego z olejem arganowym, proteinami pszenicy i jedwabiu, keratyną, prowitaminą B5 i witaminą E oraz specjalnie dobraną mieszanką 12 ziół.


Zalety produktu:
  • Dzięki naturalnym składnikom włosy stają się nawilżone i wygładzone oraz bardziej elastyczne.
  • Maska sprawia, że znacznie mniej wypadają, są mocne i błyszczące.
  • Witamina E chroni włosy poddawane zabiegom farbowania i rozjaśniania, neutralizując wolne rodniki, powstające na skutek utleniania włosów.
  • Dzięki zawartości oleju arganowego maska głęboko odżywia i wzmacnia włosy. Wyciągi ziołowe działają antyzapalnie i regulują pracę gruczołów łojowych.
  • Maska nie zawiera parabenów, PEG-ów, silikonów, SLES, barwników, olejów ropopochodnych.


Efekty jakie osobiście zauważyłam to włosy są bardziej błyszczące, łatwe w rozczesaniu i widzę efekt nawilżenia. Używałam jej przed dwa miesiące co drugi dzień i jeszcze jej troszkę mam tak , więc jest bardzo wydajna. Należy nakładać jej odrobinkę na całe włosy, zbyt duża ilość produktu spowoduje, że włosy będą obciążone i będą wymagały ponownego mycia. Maska posiada przepiękny zapach, nawet teraz trzymając pudełko w ręce czuję jej zapach. Włosy po użyciu również ładnie pachną. Zauważyłam delikatną poprawę w kwestii wypadania włosów, ale może to być również spowodowane pielęgnacją pozostałymi produktami. Tak więc należy uważać z ilością maski. Jej konsystencja jest dobra i z łatwością się ją nakłada na włosy.  Jeśli jeszcze nie czytaliście zapraszam Was do lektury :  MOJA PIELĘGNACJA WŁOSÓW.  Po zużyciu z pewnością sięgnę po kolejne opakowanie. Jestem zachwycona działaniem tej maski oraz peelingu arganowego, o którym pisałam w tym poście : PEELING ARGANOWY STARA MYDLARNIA


Ciekawa jestem czy znacie produkty STAREJ MYDLARNI ???

Pozdrawiam Kasia. 




Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger