Letni makijaż z niebieską kreską / Podkład mineralny Lily Lolo

Czarna kreska mi nie pasuje i sprawia, że moje oko wygląda bardzo źle. Do póki nie ogarnę metody malowania swoich oczu czarnym eyelinerem w taki sposób, aby oko wyglądało ładnie niestety nie pojawi się żadna recenzja eyelinera czarnego. Ale ostatnio bardzo polubiłam makijaż z niebieską kreską. Uprzedzam moja przygoda z makijażem dopiero się rozpoczyna :)


W te upalne letnie dni zazwyczaj się nie maluję, ale jeśli już mam taką zachciankę używam swoich ulubionych produktów na lato. Do wykonania makijażu potrzebuję tak naprawdę podstawowych kosmetyków : podkład, tusz do rzęs, eyeliner, szminka/błyszczyk/pomadka, róż do policzków lub bronzer do delikatnego konturu twarzy. 


Jednym z ulubionych podkładów na lato jest mineralny podkład firmy Lily Lolo. Ja posiadam go w odcieniu Warm peach. Sprawdza się idealnie na upalne dni, wtedy kiedy pragnę aby moja twarz wyglądała jednolicie. Więcej na jego temat pisałam w osobnym poście TUTAJ. 


Na oczy ląduje mój  ostatnio ulubiony cielisty cień z Virtual Trio plus niebieski eyeliner z Wibo. Precyzyjny, wykręcany niebieski kolor. Fajnie rozprowadza się na powiece zaraz przy linii rzęs. Na cieniu utrzymuje się kilka godzin. Cień rozprowadzam na całą powiekę, plus rozjaśniam kąciki oczu. 


Kolejny krok to tuszowanie rzęs. Ostatnio uwielbiam tusz z Eveline. Pięknie rozczesuję rzęsy, wydłuża je i podkręca. 


Na policzki ląduje róż lub bronzer. W zależności na co mam ochotę danego dnia. Mój must have na lato to róż z Bell oraz bronzer opalający z Vita Liberata. Pisałam o nim więcej w tym poście. 


Na usta zazwyczaj nakładam ostatnio mojego ulubieńca lata. Jest to pomadka nawilżająca z Lovely, która ładnie nawilża usta, ma miętowy smak. Ulubiony odcień pomadki to 01 Coral Calling Essence


Ciekawa jestem czy wy tego lata, też eksperymentujecie z innymi kolorami kresek, czy raczej klasycznie czarna ???  Napiszcie koniecznie w komentarzach. 

Pozdrawiam Kasia 

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger