Moja włosowa pielęgnacja

8 lipca 2015
Ach te włosy ! Każda kobieta o nie dba a one nam tyle kłopotów potrafią przysporzyć. Wypadają, łamią się, rozdwajają końce, stają się suche i wyglądają okropnie. Jak temu zapobiec ? Od paru miesięcy kiedy to zmieniłam swoją pielęgnację nie narzekam już na powyżej wymienione kłopoty. Jeśli macie ochotę, zapraszam do lektury. 


Podcinam włosy co 3 miesiące, to pozwala mi zachować włosy w dobrej kondycji bez braku rozdwojonych końców. Jeśli chodzi o olejowanie to jest to metoda jedyna jaką stosuję. Przez moją historię włosową przewinęło się już wiele metod, jednakże ta okazała się najwłaściwszą. Do olejowania włosów używam olejku arganowego oraz nafty kosmetycznej. Taką mieszankę nakładam na włosy ( 2-3 godz. przed myciem). Olejowanie daje mi efekt błyszczących i zdrowych włosów. 


Kolejny krok to mycie włosów. Pierwsze mycie włosów po olejowaniu wykonuję przy użyciu szamponu Timotei, pokochałam ta serię szamponów. Mają 0 parabenów i w miarę łagodne składy. Drugie mycie wykonuję przy użyciu szamponu Bioxsine o którym pisałam tutaj. Podczas drugiego mycia wykonuję porządny masaż skóry głowy. 


Kolejny krok to nawilżenie. Do tego celu używam wszelkich odżywek. Aktualnie używam dwóch na zmianę. Pierwsza z nich to odżywka Isana kuracja arganowa a druga to odżywka do włosów Garnier Ultra Doux. Obie dobrze się sprawdzają. Po zmyciu pozostawiają efekt gładkich i miękkich włosów. 


Dwa razy w tygodniu nakładam na całą długość maskę do włosów, Aktualnie jest to maska z Starej Mydlarni. Recenzja pojawi się wkrótce. 


Ostatnim etapem mojej pielęgnacji jest zastosowanie ulubionej wcierki oraz olejku na końce. Te dwa produkty to już moje MUST HAVE !!! Są najlepsze. Wcierka Jantar oraz Olejek Green Pharmacy. 


Dodatkowo unikam prostownicy, lokówki i suszarki. Jeśli naprawdę już muszę to suszę włosy zimnym powietrzem. Staram się nie spać w rozpuszczonych włosach ( zazwyczaj plotę warkoczyk). Podczas używania ręcznika, nigdy włosów nie trę ani nie rozczesuję na mokro. 

Ciekawa jestem jakich wy używacie kosmetyków do pielęgnacji swoich włosiąt ?? 

Pozdrawiam Kasia 










SZABLON BY: PANNA VEJJS.