Poziomkowy krem do rąk i paznokci

27 lipca 2015
Czasem nie doceniamy Polskich produktów pielęgnacyjnych. Szukamy namiętnie zagranicznych produktów, które zazwyczaj sięgają górnej półki cenowej. Ostatnio odkryłam wśród polskich tanich produktów, perełkę na którą warto zwrócić uwagę. 



Mowa dziś o kremie do rąk i paznokci firmy Cztery Pory Roku. Ostatnimi czasy szukałam kremu do rąk, który nawilży je i sprawi że będą miękkie w dotyku. Przez twardą wodę, moje dłonie zazwyczaj są bardzo przesuszone i brakuje mi odpowiedniego nawilżenia. Krem zakupiłam przypadkiem, na promocji w Rossmannie. Kosztował mnie około 3 zł / 130 ml produktu. Cena jest kosmicznie tania, za taką ilość produktu. Posiadam wersję z ekstraktem z poziomki i D-pantenolem. Jego skład przedstawia się następująco: 


Krem posiada nieziemsko słodki zapach, zakochałam się w nim !!! Na lato jest idealny. Czytając opinie na wizażu jedni zapach kochają inni uważali go za zbyt chemiczny. Osobiście nie jest dla mnie chemiczny.  Jego konsystencja jest przyjemna i bardzo szybko się wchłania. Pozostawia gładkie i przyjemne dłonie w dotyku. Krem posiada aktywne składniki. Moja druga połówka również polubiła jego zapach i działanie. Kremik stoi na mojej nocnej półce i używam go każdego wieczoru i po myciu dłoni. U mnie krem nawilża dłonie na długo. 



Polecam go osobą, które lubią słodkie zapachy i nie chcą wydawać fortuny na kremy do rąk. Zawarta gliceryna w kremie bardzo dobrze je pielęgnuje. Krem jest bardzo tani tak więc nie ucierpi na jego zakupie Wasz portfel. 

Lubicie kremy Cztery Pory Roku, a może macie jakieś swoje ulubione ?? Koniecznie dajcie mi znać. 

Pozdrawiam Kasia 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.