Styl Boho

21 lipca 2015
Ostatnio mam bzika na punkcie mody Boho. Pinterest to ostatnio moja kopalnia inspiracji. Można tam znaleźć masę pomysłów oraz inspiracji modowych. Jeśli lubicie oglądać zdjęcia, to polecam Wam tam zaglądnąć. Styl Boho uwielbiam za to, że jest w nim wolność , jest luźny i posiada w sobie pewne wartości. Dziś mój post, to głównie inspiracje tego stylu. 


Mega podoba mi się zestawienie koronki, dzinsów, kolorowych motywów czy też azteckich wzorów. Styl idealny na lato. Może w Polsce nie koniecznie popularny,ale zawsze można ubiór boho przełamać z czymś innym. 


 Narzutki w te różne wzorki prezentują się extra. Idealna rzecz na plażowanie. 


A to mój MUST HAVE !!! Ten strój kąpielowy jest boski :) zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia !!!


Czas chyba wybrać się na jakieś zakupy i poszukać czegoś fajnego. 
Lubicie styl BOHO ??? 

Pozdrawiam Kasia 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.