Ulubieńcy Lipca

Witajcie. Ależ ten czas szybko  leci, niedawno pisałam pracę licencjacką a teraz już kończy się lipiec i jeden miesiąc wakacji za nami. Dziś przychodzę do Was z czterema ulubionymi produktami, które towarzyszyły mi najczęściej w miesiącu lipiec.


Kremowy Żel pod prysznic / Nivea

Zapach cudny, bardzo orzeźwiający i idealny na letnie dni. Polubiłam go za bardzo kremową konsystencję. Skóra po jego użyciu i kontakcie z wodą nie jest przesuszona. Bardzo dawno już nie używałam tych żeli i chyba do nich powrócę. Za 500 ml opakowanie w Rossmannie zapłaciłam nie całe 10 zł. Żel jest bardzo wydajny. Mam ochotę również na inne wersje zapachowe. Polecacie jakieś inne wersje zapachowe ???


Balsam do ciała / Balea 

Przepiękny tropikalny zapach. Cieszę się, że go kupiłam ponieważ balsam jest idealny na lato. Posiada wodnistą konsystencję i bardzo szybko się wchłania pozostawiając piękny zapach na skórze. Po nałożeniu utrzymuje się on jakiś czas. Kosztował nie całe 2 Euro tak więc cena jak najbardziej na tak. 


Konturówka do ust/ P2

Ten kto śledzi Szusz na Youtube, wie że ta konturówka to jej Must Have. Zakupiłam ją i ja i muszę powiedzieć, że jest super. Wybrałam odcień 010 nude. Przez cały lipiec widniała na moich ustach. Jest wygodna w użyciu, dobrze utrzymuje się na ustach i kosztuje nie całe 12 zł. Już mnie korci aby wypróbować inne kolorki. 


Konturówka do oczu niebieska / Wibo 

Jeśli śledzicie mojego bloga ostatnio wrzuciłam post o moim makijażu z wykorzystaniem właśnie niebieskiego eyelinera. Jest super, ma bardzo intensywny kolor, utrzymuje się dosyć długo i jest bardzo ławy w użyciu. Kupiłam go na promocji -49% w Rossmannie za nie całe 4 zł. 


W okresie letnim używam dosyć mało kosmetyków. Tak, więc w tym miesiącu tylko te 4 perełki miałam Wam do pokazania. Ciekawa jestem co Was urzekło w Lipcu, koniecznie dajcie znać w komentarzach może też się skuszę. 

Pozdrawiam Kasia 


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger