Jajeczko Ebelin / Prazisions Make Up Ei

Mój codzienny makijaż twarzy jest dosyć szybki i prosty. Jeśli chodzi o podkład, od zawsze nakładałam go palcami bo uważałam to za najszybszą metodę. Pędzli używam jedynie wtedy, kiedy mam więcej czasu i makijaż jest wyjściowy. Zapewne już wiele słyszałyście o takim gadżecie jak gąbeczka do nakładania podkładu. Jedną z takich najpopularniejszych gąbeczek jest oczywiście Beauty Blender. Jakiś czas temu w moje ręce trafiło jajeczko z firmy Ebelin. Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdził u mnie, zapraszam na recenzję. 


Jajeczko można dostać w niemieckiej drogerii Dm za 2,45 Euro lub na polskiej internetowej drogerii <klik> za 17 zł.  Nigdy nie miałam oryginalnego Beauty Blendera tak więc nie mogę dla Was zrobić porównania. Jajeczko Ebeline jest mięciutką gąbeczką o delikatnie porowatej strukturze. Przed jego użyciem moczę go pod wodą i dokładnie odsączam. Gąbeczka staje się dzięki temu większa. 


Podkład nakładam o wiele szybciej na twarz i bardziej dokładniej niż palcami. Mam wrażenie, że twarz wygląda bardziej naturalnie. Nie tworzy się maska. Aplikacja jest bardzo wygodna i przyjemna. Delikatnie wklepywanie podkładu jest dosyć relaksujące. Jajeczko fajnie współpracuje z podkładem płynnym i w musie. Sprawdza się również przy aplikacji korektora pod oczami oraz na zaczerwienia lub niespodzianki. Przy jego użyciu można budować krycie. Bardzo dobrze sprawdza się również przy kremach BB. 


Nie zauważyłam, żeby jajeczko chłonęło dużo produktu. Nie mam również problemu z jego domyciem. Po każdym użyciu myję go szarym mydłem pod bieżącą wodą. Podkład schodzi bez problemu z jajeczka i wygląda ono na czyste. Po 1,5 miesiącu stosowania nie zauważyłam żadnych uszkodzeń jajeczka. Sądzę, że jeśli będę o niego dbała to wystarczy mi na dość długo. Czytałam, że jajeczko innym użytkowniczką zaczęło twardnieć po kilkunastu praniach u mnie tego efektu nie ma. 


Ciekawa jestem czy używałyście już tego jajeczka i jakie są Wasz wrażenia ?? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 

Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger