W powietrzu wyczuwam Jesień / Kolorowe legginsy

23 sierpnia 2015
Witajcie Kochani ! 
W piękną, ale już nie tak upalną niedzielę. Czuję w powietrzu zbliżającą się jesień, a przecież jeszcze mamy lato. Nie wiem jak Wy ale ja kocham rower. Możliwość wybrania się na przejażdżkę rowerową z ukochanym, daje mi tyle radość.... Dziś zapraszam Was na bardzo luźny i szybki post. 


Te wakacje spędzam w Niemczech, w małej, przepięknej miejscowości. Nie brakuję tutaj lasów, łąk i dróg rowerowych. Tak więc i my nie narzekamy na brak miejsc do jeżdżenia. Kiedy tylko jest ładna pogoda siadamy na rowery i ruszamy przed siebie. Uwielbiam jazdę rowerem, człowiek się wtedy wycisza i docenia piękno natury. Staramy się aktywnie spędzać czas. 


Wspomniałam wcześniej, że czuje już zapach jesieni. Sady pełne owoców zawsze kojarzyły mi się z nadciągającą jesienią. Kocham zapach świeżo zebranych jagód, jabłek czy też śliwek. Przejeżdżając dziś obok jednego sadu, udało nam się zabrać parę owoców. Szkoda, że tak wiele owoców się marnuje i leży odłogiem. 


Nasza zdobycz :)


Na koniec mój strój dnia. Podobają się Wam takie wzorzyste legginsy ?? Ja ostatnio na ich punkcie mam bzika i zakupiłam aż dwie pary. Myślę, że na jesień do jakiegoś sweterka będą wyglądać super. Widoczne na zdjęciu dorwałam w New Yorker.


Jak wy spędzacie ostatnie dni wakacji ??? Dajcie znać w komentarzach. 

Pozdrawiam Kasia 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.