Bronzer Ciemny Lily Lolo Honolulu / Costasy

Witajcie. 
Lato już chyba Nas na dobre opuściło. U mnie ciągle ponuro, deszczowo i zimno. Dla poprawy nastroju przygotowałam dla Was recenzję produktu marki Lily Lolo od Costasy. 


Bronzer, o którym dziś napiszę możecie znaleźć TUTAJ, jego cena to 89,90 zł. Niestety cena jest dosyć ogromna, a jego pojemność to tylko 9 g. Jednakże pojawia się wiele zalet tego produktu, które uważam, że po dłuższej analizie rekompensują nam zakup. Bronzer możecie dostać w trzech odcieniach. Ja osobiście posiadam odcień najciemniejszy, czyli HONOLULU. 


Odcień pasuje mi idealnie. Produkt nakładam pędzlem kabuki przeznaczonym do konturowania twarzy. Nie zdarzyło mi się, zrobić tym produktem tzw. placków na policzkach itp. Wystarczy odrobinkę produktu, aby uzyskać ładny efekt konturu. Produkt dla mojej cery jest bardzo delikatny i nie zapycha jej. Zapach ma bardzo zbliżony do kremu BB Lily Lolo. 

Poniżej przygotowałam dla Was porównanie dwóch odcieni bronzera Lily Lolo. 


Odcień HONOLULU idealny będzie dla osób posiadających ciemny odcień cery, dla bladych osób polecała bym odcień MIAMI BEACH. Bronzer utrzymuje się dosyć długo, po nałożeniu nic się z nim nie dzieje. Jestem bardzo z niego zadowolona i muszę przyznać, że używam go codziennie od miesiąca, a zużycia nie widać - tak więc produkt jest bardzo wydajny. 


Co myślicie o nim ??? 

Pozdrawiam Kasia 



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger