Elektryczny System Do Depilacji Ciepłym Woskiem Veet® Easywax™ / Recenzja

19 września 2015
Tak jak obiecałam, na Waszą prośbę przychodzę dziś do Was z recenzją Depilatora Woskowego z firmy Veet Easywax. Depilator posiadam od czerwca, tak więc minęło już trochę czasu, aby dobrze i rzetelnie przygotować dla Was recenzję. Recenzja w żaden sposób nie jest sponsorowana, depilator zakupiłam z własnych oszczędności. 


Depilator przeznaczony jest do depilacji woskiem na ciepło. Producent zapewnia nam salonowy efekt, bez wychodzenia z domu. A jak z nim jest naprawdę ??? 

ZAWARTOŚĆ :

W pudełeczku znajdziemy:
  • Urządzenie podgrzewające z nakładką zabezpieczającą
  • 1 wkład z woskiem o pojemności 50 ml, przeznaczony do depilacji skóry nóg i rąk
  • 12 pasków z tworzywa 
  • 1 ulotka z instrukcją użycia
  • 4 chusteczki po depilacji Perfect Finish
  • Podstawka do mocowania urządzenia i kabel zasilający


CENA : 

Na promocji kosztuje 59,99 zł w Rossmannie, jego normalna cena to 75,99 zł. 

SPOSÓB UŻYCIA:

W urządzenie podgrzewające, aplikujemy wkład z Woskiem i włączamy do prądu. Wosk powinien rozgrzewać się do 30 min, po tym czasie jest gotowy do użycia. Przed nałożeniem wosku, upewniamy się czy obszar skóry jest suchy. Pierwszy krok to nałożenie wosku, później przyklejenie szybko plastra na wosk, szybkie pociągnięcie i gotowe. Po depilacji warto przetrzeć obszar nóg, rąk dołączonymi chusteczkami. 

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA:

Dzięki formule wzorowanej na składzie produktów stosowanych w salonach kosmetycznych Veet EasyWax™ usuwa nawet bardzo krótkie włoski wraz z cebulką, a ty możesz cieszyć się doskonale gładką skórą nawet do 4 tygodni. Veet EasyWax™ nadaje skórze aksamitną miękkość i gładkość. Przy regularnym stosowaniu wosku odrastające włoski stają się rzadsze, cieńsze i bardziej delikatne.


MOJA OPINIA :

Nigdy wcześniej nie robiłam sobie depilacji woskowej nóg w salonie tak więc niestety nie mogę jej porównać z depilacją w domu. Po zakupie produktu i przeczytaniu dokładnie instrukcji obsługi zabrałam się za zabieg. Jak dla mnie cały zabieg jest banalnie prosty i jest go w stanie wykonać każdy. Czy boli ?? To już niestety kwestia indywidualna. Mnie osobiście nic nie boli, jest to bardziej krótki i szybko znikający ból. Głównie co depiluję to okolice nóg. Po czterech użyciach tego depilatora zauważyłam, że włoski bardzo powoli odrastają i co najważniejsze stały się słabsze. Jestem bardzo zadowolona z efektów, jakie daje ten depilator. Posiada niestety kilka wad, o których muszę również wspomnieć. Mianowicie nie nadaję się dla osób posiadających znamiona i popękane naczynka krwionośne. Nie należy stosować depilatora kiedy mamy podrażnioną skórę, wypryski, krostki, alergie skórne lub poparzenia słoneczne. Wkład z woskiem starcza opcjonalnie na 5 użyć, tak więc jest dość mało wydajny a kosztuje 30 zł. Ale można szukać ich na promocji, wtedy opłaca się ich zakupić więcej. Są dwa rodzaje wkładów, jeden przeznaczony do depilacji nóg i rąk, a drugi do okolic bikini i pach. Są również różne rodzaje zapachowe wosków. 


Paski fizelinowe można zamówić na Allegro za gorsze. Moim zdaniem nie różnią się niczym, z tymi które dostajemy w zestawie w pudełku. 



Pokochałam ten depilator i nie wyobrażam sobie innej metody usuwania włosków z nóg. Polecam go osobą, które chcą się cieszyć długo trwałym efektem depilacji. Użycie jak już wspomniałam jest bardzo proste i nie wymaga specjalnych zdolności, wiadomo jak z każdym nowym urządzeniem, należy wykonać próbę uczuleniową na swojej skórze. 

Co o nim myślicie ?? Ktoś posiada ??? 

Pozdrawiam Kasia 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.