Makeup Brushes / Dresslink

9 września 2015
Hej ! 

Ostatnio dotarło do mnie zamówienie ze stronki Dresslink , a w nim 8 pędzli do makijażu. Skusiłam się na nie z czystej ciekawości. Słyszałam o nich wiele ciekawych opinii, tak więc pomyślałam dlaczego i ja ich nie wypróbuję i nie przygotuję dla Was recenzji. 


Pędzle przyszły do mnie po 3 tygodniach oczekiwania. Zapakowane w małą paczuszkę. Dziś przedstawię Wam 4 pędzelki "do oczu".  Osobiście zamówiłam w kolorze czarnym z złotą skuwką. Każdy pędzelek był zabezpieczony cienką folią. 



Włosie pędzli jest syntetyczne, a rączki są drewniane. Jeśli chodzi o ich jakość włosia, to jest ok. Są miękkie, dobrze chwytają produkt na włosie i fajnie się z nimi pracuje. Choć nie będę oszukiwać, są to raczej pędzelki dla rozpoczynających przygodę z makijażem. Otrzymane 4 pędzle są przez producenta przeznaczone do makijażu oka, niestety moim zdaniem tylko dwa się nadają, reszta jest zbyt duża. Bardziej pędzle spisały się w roli nakładania korektora pod oczy, nakładania korektora na niespodzianki czy też nakładanie bronzera przy konturowaniu twarzy. Ogólnie jestem z nich zadowolona, choć nie ukrywam brakuje mi tutaj pędzelka do rozcierania lub jakiegoś mniejszego do nakładania cieni. 

Ktoś je ma ??? Jak wrażenia ??? 

Pozdrawiam Kasia 









SZABLON BY: PANNA VEJJS.