Nowości pielęgnacyjne / Balea, Hipp, Alverde

Dawno nie pokazywałam na blogu moich nowości, a z racji tego, że ostatnio poczyniłam małe zakupy to idealna chwila na wpis. Jeśli jesteście ciekawi co zakupiłam zapraszam do lektury. Całe zakupy robiłam w drogerii DM. 


Żel do mycia ciała Hipp


To dla mnie nowości jeśli chodzi o tą firmę. Skusiłam się na ten żel ze względu tego, że ma delikatny skład i będzie mi służył jako szampon do mycia włosów. Jestem ciekawa czy się sprawdzi i nie będzie podrażniał mojego wrażliwego skalpu głowy. Kosztował nie całe 2 Euro. Żel ma pompkę i 400 ml opakowanie.


Oliwka do ciała Hipp

Nie mam pojęcia które to już moje opakowanie tej oliwki. Uwielbiam ją i kupuję zawsze kiedy tylko mi się kończy. Oliwka świetnie mi się sprawdza pod prysznicem oraz do masażu chińskimi bańkami, o których pisałam w tym poście. 


Szampon Babydream 

Z racji tego, że czekam na wyjazd do Polski i zakupy, musiałam na ten czas zaopatrzyć się w sprawdzony szampon Babydream, który jako jedyny nie powoduje u mnie łupieżu i swędzącej głowy.   To również już moje kolejne opakowanie. Po dłuższym używaniu zaczyna mi przeszkadzać jego zapach, tak więc wracam do niego z przerwami. 


Żele do mycia ciała Balea

Tych żeli nie muszę nikomu przedstawiać, każdy dobrze je zna. Tym razem skusiłam się na wersje owocowo- orzeźwiające. Jeszcze chcę zatrzymać zapach lata u siebie, w ziemie na pewno skuszę się na bardziej aromatyczne zapachy. Może wyjdą specjalne świąteczne edycje- kto wie! Żele są bardzo tanie bo kosztują 0,55 Euro za 300 ml. 


Krem do mycia twarzy Alverde 

Zachęciła mnie do zakupu tego produktu Karolina. W składzie tego kremu znajdziemy glinkę oraz różnego rodzaju olejki. Ciekawa jestem jak przyjmie go moja buzia. Koszt to jakieś 2 Euro z groszami. 


Krem do rąk Balea

Skończył mi się mój krem z Cztery Pory roku tak wiec postanowiłam wypróbować coś z Balea. Muszę napisać, że zapach tego kremu jest obłędny. Bardzo mi się podoba. Są jeszcze dwie inne wersje, ale tamte nie przypadły mi go gustu. Krem kosztuje jakieś 0,85 Euro. 

To tyle jeśli chodzi o moje małe zakupy w DM. Ciekawa jestem czy znacie któreś z produktów ??? Ogromne zakupy czekają mnie dopiero w Polsce. Już nie mogę się ich doczekać. 

Pozdrawiam Kasia 



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger