Suprise from Happiness Boutique

13 września 2015
Hi !
Ostatnio spotkała mnie przemiła niespodzianka. Otrzymałam od sklepu Happiness Boutique niespodziankę, za prowadzenie mojego bloga. Sklep Happiness Boutique oferuje przepiękne naszyjniki, kolczyki, biżuterię oraz ubrania i akcesoria. 


Pudełeczko z niespodzianką dotarło do mnie w ekspresowym tempie. Było prześlicznie zapakowane, w środku czekała na mnie karteczka od firmy Happiness Boutique oraz dwie pary prześlicznych kolczyków. 



Firma bardzo dba o zadowolenie swoich klientów oraz uwielbia sprawiać im radość. Dwie pary kolczyków przyszły spakowane w pięknych błękitnych saszetkach. 


Pierwsze z nich to piękne długie kolczyki z elementami srebrnymi oraz białymi. Pięknie wyglądają! Posiadają zatyczki z tyłu. Ich wykonanie jest solidne i mocne. Kolczyki są wygodne w noszeniu. Material: acrylic, zinc (nickel and lead free), długość 5,5 cm a waga to 25.0 g.

Poniżej daje Wam linka do nich.



Druga para kolczyków idealnie będzie pasowała do codziennych stylizacji. Są to kolczyki zapinane na zapięcie z tyłu, posiadają srebrne elementy. To totalnie mój styl i uwielbia takie zakładać. Kolczyki są bardzo delikatne, a zarazem bardzo eleganckie. Dodają stylu i szyku. Link do nich poniżej. 



Jestem bardzo zadowolona z niespodzianki. Biżuteria jest śliczna. Jak Wam się podobają kolczyki ???

Pozdrawiam Kasia









SZABLON BY: PANNA VEJJS.