Ulubieńcy Lata 2015

Choć do kalendarzowej jesieni jest jeszcze trochę czasu, chciałam się dziś z Wami podzielić moimi ulubieńcami lata. Produkty, które pokażę Wam dziś w poście, towarzyszyły mi przez całe lato. Jeśli macie ochotę zapraszam do lektury. 


Głównie moi ulubieńcy to produkty do pielęgnacji, jeśli chodzi o kolorówkę to niestety żaden kolorowy produkt nie podbił mojego serca na tyle, aby trafić na listę ulubionych. Tak więc zaczynamy. 




Pierwszy produkt to odżywka do włosów Schauma Fresh it Up ! Odżywkę zakupiłam na promocji za jakieś nie całe 7 zł i używałam jej prawie przez cały czas. Bardzo ją polubiłam za to, że ma właściwości wygładzające, łatwo rozczesują się po niej włosy i ma przyjemny zapach. Z pewnością kupię ją ponownie. Niestety szampon z tej serii kompletnie się nie sprawdził. Właśnie rozglądam się za szamponem z Sylveco i chyba tym razem taki zakupie. 


Z racji panujących upałów w lipcu i sierpniu, szukałam lekkiego kremu który będzie dobrze nawilżał moją skórę i jej nie zapychał. Wybór padł na krem Nivea Care Lekki krem odżywczy. Stosowałam go przez całe lato i jestem bardzo z niego zadowolona. Lekki, szybko się wchłania, skóra w dotyku jest gładka i przyjemna. 


Kolejny produkt z Nivea, który podbił moje serce to kulka Pearl&Beuty. Przepięknie pachnie, dosyć szybko się wchłania nie pozostawiając białych plam pod pachami. Po jej zastosowaniu czułam komfort świeżości. Fajne chroni przez potem, jest wydajna i z tego co wiem dosyć tania. Już mi się powolutku kończy i zastanawiam się nad kolejnym zakupem, ale może innej wersji zapachowej dla odmiany. 


O tym olejku do mycia mogliście już czytać w moim lipcowym wpisie TUTAJ.  Jest to olejek do mycia pomarańczowy pochodzący z firmy Biochemia Urody. Świetnie sprawdza się jako produkt do wieczornej pielęgnacji. Ładnie myje i odświeża twarz. Polecam wszystkim. 


Ostatni produkt to depilator Woskowy z Veet. Zakupiłam go na początku lata, na promocji w Rossmannie. Depilacja woskowa okazała się strzałem w dziesiątkę. Jeśli chcecie, abym zrobiła o nim recenzję, koniecznie dajcie mi znać w komentarzu. 

Ciekawa jestem jakie produkty skradły Wasze serca tego lata ??? 

Pozdrawiam Kasia 

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger