Długie i piękne rzęsy. Odżywka RevitaLash po trzech miesiącach kuracji.

Odżywka trafiła do mnie już jakiś czas temu. Pod koniec lipca postanowiłam ją otworzyć i rozpocząć testy na własnych rzęsach. Odżywka o, której mowa w dzisiejszym poście pochodzi z firmy RevitaLash, jak mogę się domyślić większość z Was doskonale ją kojarzy. Pełna nazwa produktu to RevitaLash Advanced Eyelash Conditioner.  Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziła i czy przyniosła oczekiwane rezultaty zapraszam na post. 

Odżywka do rzęs Revita Lash

Efekty jej działania i bezpieczeństwo zostało potwierdzone przez 5 niezależnych instytutów badawczych. RevitaLash® Advanced jest przetestowany dermatologicznie, oftalmologicznie, nie wywołuje alergii, nie powoduje podrażnień ani zmian w kolorze siatkówki. Nowa bardziej zaawansowana i gęsta formuła powoduje, że odżywka nie sączy się na powierzchnię oka i można ją bezpieczniej aplikować tuż u nasady rzęs. Testy kliniczne nie wykazują żadnego wpływu na ciśnienie wewnątrzgałkowe oka ani ostrość widzenia.

STOSOWANIE

Po dokładnym demakijażu oka, produkt nakładamy pędzelkiem, który wygląda jak eyeliner. Użycie jest bardzo proste i nie trzeba mieć większych zdolności. Nakładamy jeden raz na górną linię rzęs dokładnie odżywkę. Wymagana jest tutaj regularność. Czyli codziennie na noc. 

Odżywka do rzęs Revita Lash

SKŁAD ODŻYWKI 

Water/Aqua/EAU, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Panax Ginseng Root Extract, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Biotin, Camelia Oleifera Leaf Extract, Swerita Japonica Extract, Biotinyl Tripeptide-1, Octapeptide-2, Calendula Officinalis Flower Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Glycerin, Cellulose Gum, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Phosphoric Acid, Disodium Phosphate.

Odżywka do rzęs Revita Lash

EFEKTY PO KURACJI

Wybaczcie, za pierwsze zdjęcie ale było robione jeszcze starym aparatem. Reszta zdjęć już jest nowym, tak więc jest lepsza jakość. Jeśli chodzi o moje rzęsy to przed kuracją były długie, na to nie mogę narzekać. Miałam jedynie problem z ich wypadaniem, który zauważyłam przy demakijażu oka. Odżywkę stosowałam przez 3 miesiące, ponieważ na tyle mi starczyła. Moja pojemność produktu to 1.0 ml. Pierwsze co zauważyłam już po 3 tygodniach to delikatne zagęszczenie się górnej lini rzęs. Później rzęsy zaczęły bardzo szybko rosnąć i stały się jeszcze dłuższe niż były przed kuracją. 

Odżywka do rzęs Revita Lash

Efekt jaki dała ta odżywka na moich rzęsach bardzo mi się podoba. Malując je teraz tuszem, wyglądają bardzo ładnie. Bałam się, że mogą po kuracji być długie i nieestetycznie wyglądać, ale taki problem się nie pojawił. Jeśli chodzi o ich kondycję, to nie wypadają. Zauważyłam, że są bardziej błyszczące i twardsze. Odżywka nie podrażniła moich wrażliwych oczy. Nie było pieczenia w nocy, nie budziłam się z opuchniętymi oczami itp. Produkt ma bardzo fajną konsystencję, przez co nie spływa z rzęs. 

Odżywka do rzęs Revita Lash

Podsumowując jest bardzo zadowolona z efektów jakie uzyskałam. Szkoda, że produkt wystarczył mi tylko na 3 miesiące. Pełen produkt o pojemności 3,5 ml stosuję się przez 6 miesięcy. Możecie go nabyć w sklepie RevitaLash.  Czy polecam ? Oczywiście, że tak, ponieważ odżywka działa i spełnia swoje zadanie. Sprawdzi się moim zdaniem doskonale u osób chcących wydłużyć swoje rzęsy, zagęścić je, poprawić ich kondycję czy też zahamować ich całkowite wypadanie. 


Ktoś używał z Was ?? Jakie efekty były u Was ?? Skusiłybyście się na nią ?? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 

Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger