Jesienny delikatny makijaż

24 października 2015
Z racji tego, że jesień w pełni przychodzę dziś do Was z bardzo szybkim postem dotyczącym mojego makijażu. Na jesień lubię lekko podkreślić oczy i używać ciemnych pomadek. Jeśli jesteście ciekawe jakich kolorowych kosmetyków tej jesieni używam zapraszam poniżej. 

jesienny makijaż

Jeśli chodzi o twarz to ostatnio moim ulubieńcem stał się podkład Catrice All Matt Plus. Posiada niezwykle przyjemną konsystencję i pięknie się stapia z skórą. Pokochałam go za to, że nie jest na bazie oleju. Pięknie nawilża i sprawia, że skóra wygląda zdrowo i ładnie. Całość wykańczam pudrem ryżowym z Hean.  Następnie na policzki ląduje ulubiony brązer z Lily Lolo Honolulu oraz odrobinka różu z Bell. 


Teraz przejdźmy do oczu. Przed nałożeniem cieni użyłam bazy z Paese. Do makijażu oka użyłam cieni z paletki Sleek Natural pierwszy z góry od lewej strony na całą powiekę, później cień drugi od góry z prawej strony w załamanie oka. Na środkową ruchomą część nałożyłam cień z Virtual ten najjaśniejszy. Kredką z Lily Lolo w odcieniu brązowym zagęściłam rzęsy na górze i dole. Brwi uzupełniłam cieniem ciemnym z paletki Essence. Na rzęsy powędrował tusz z Benefit.  Wykończeniem makijażu byłam pomadka z Lily Lolo w odcieniu czerwonym. 


Jak możecie dostrzec mój makijaż jest bardzo delikatny oczu. Na codzień nie lubię nakładać zbyt dużej ilości produktów. Czasem tylko podkład, puder i tusz do rzęs mi wystarczy. 
Poniżej znajdziecie recenzje użytych powyżej produktów :

PUDER RYŻOWY HEAN 
BRĄZER LILY LOLO HONOLULU
BAZA POD CIENIE PAESE
PALETA CIENI SLEEK AU NATUREL 
POMADKA LILY LOLO FRANCUSKI FLIRT
TUSZ DO RZĘS BENEFIT 
RÓŻ DO POLICZKÓW BELL
PALETKA CIENI DO BRWI ESSENCE 

Jak Wam się podoba ?? Miałyście z któryś moich produktów ?? 

Pozdrawiam Kasia 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.