Libster Award - parę słów na mój temat

12 października 2015
Dostałam ostatnio nominację do Libster Award - dobrze Wam znanej już zabawy, która pojawia się na blogach. Za nominację dziękuje : Land of Vanity.  


 A oto jej pytania :

1. Opisz swój ulubiony zapach z dzieciństwa.


Mam taki jeden, który utkwił w mojej pamięci bardzo dobrze i często wracam do niego. Mianowicie jest to dzień Wigilii i zapach tych wszystkich przegotowujących się dań na kolację.


2. Gdybyś była pisarzem o czym napisałabyś swoją książkę?

Bardzo bym chciała napisać swoją własną biografię. 


3. Jakie uczucia najtrudniej Ci kontrolować i które najtrudniej okazywać?

Najtrudniej jest mi kontrolować uczucie strachu. Myśl o bezsilności bardzo źle na mnie działa. A najtrudniej jest mi okazywać współczucie. 


4. Z jakiego swojego dokonania najbardziej jesteś dumna?

Na dzień dzisiejszy jestem dumna z tego, że mam wspaniałego mężczyznę, kochającą rodzinę, na którą zawsze mogę liczyć. Ogromnym sukcesem jest dla mnie również znalezienie pracy za granicą.

5. Gdybyś nie musiała pracować, a na Twoim koncie widniałaby ogromna suma pieniędzy to co byś wtedy chciała robić?


Chciała bym się oddać całkowicie swojej pasji jakimi są fotografia i podróże. 

6. Jaki talent chciałabyś posiadać?

Uważam, że każdy z nas ma wiele talentów. Kiedy tak myślę, jaki talent chciała bym mieć to jedyne nasuwa mi się na myśl: to chciała bym umieć grać na saksofonie.


7. Co najbardziej zniechęca Cię w prowadzeniu bloga?

Najbardziej w blogowaniu zniechęcają mnie organizowane rozdania na siłę tylko po to by zdobyć jak najwięcej obserwatorów. Odrzucają mnie komentarze typu: obserwacja za obserwacje. 

8. Twoja wymarzona liczba obserwatorów na blogu to?

Nie mam wymarzonej ilości obserwatorów. Tak naprawdę, każdy kto go odwiedzi i pozostawi komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Kiedyś miałam tylko paru obserwatorów i bardzo się starałam o to by blog był ciekawy i zachęcający. Dziś jest już ze mną 705 osób, z czego ogromnie się cieszę. Dla mnie liczba nie ma znaczenia. liczy się dla mnie prawdziwa relacja z moimi czytelnikami.

9. Kosmetyk o którym marzysz po nocach?


Idealnie dopasowany podkład do twarzy.

10. Jaki Twoim zdaniem jest sekret udanego związku?



Oj na to pytanie można było by pisać i pisać. Ale moim zdaniem jednym z sekretów na udany związek to na pewno : zrozumienie i wytrwałość. 

11. Ulubiony bloger- autorytet ? 

Mam ich wielu,  musiała bym na ten temat stworzyć osobny post :)

Kochani ostatnio spełniło się jedno z moich marzeń blogowych. Na moim blogu pojawią się drobne zmiany, ciekawa jestem czy zauważycie. Mam już w głowie masę nowych pomysłów, które będę realizować przez najbliższe miesiące. Mam nadzieję, że pozostaniecie dalej ze mną i będziecie mnie odwiedzać. 

Pozdrawiam Kasia 








SZABLON BY: PANNA VEJJS.