Nowości z Sylveco, Biolaven , Ziaja

25 października 2015
I w końcu ja się doczekałam swoich kosmetyków z marki Sylveco. Długo się zastanawiałam nad ich zakupem, analizowałam składy ich kosmetyków i czytałam Wasze opinie na blogach. Będą w Polsce ostatnie dwa tygodnie temu zaopatrzyłam się w wybrane produkty, które sobie wcześniej upatrzyłam.  Tak i oto przyjechały ze mną do Niemiec i czekają na swoje użycie. Jeśli jesteście ciekawe co zakupiłam zapraszam poniżej. 


SZAMPON DO WŁOSÓW, BIOLAVEN 

Na pierwszym miejscu skusiłam się na dwie butelki tego szamponu, ze względu bardzo dobrych opinii na jego temat. Posiada bardzo naturalny skład i wiem, że nie podrażni mojej bardzo wrażliwej skóry głowy. Mam nadzieję, że sprawdzi się dobrze i włosy nie będą się buntować. Czeka on na swoje użycie, zaraz po tym jak dokończę swojego październikowego ulubieńca z Hipp. 



PŁYN MICELARNY, SYLVECO

Nad tym płynem zastanawiałam się dosyć długo. Analizując skład doszłam do wniosku, że będzie dobry dla cery trądzikowej i mieszanej. Ciekawa jestem czy sprawdzi się u mnie tak dobrze, jak u Was. Zamierzam go używać do wieczornej pielęgnacji oraz porannej. Aktualnie jeszcze kończę swój ulubiony płyn micelarny z Garniera, ten różowy. 

TONIK HIBISKUSOWY, SYLVECO 

Kolejny produkt zbierający pozytywne opinie wśród blogów i internetowych for. Ciekawa jestem tej galaretkowej konsystencji i tego, czy jednak nie będzie mnie zapychał pomimo naturalnego składu. Tonik zamierzam używać tylko do wieczornej pielęgnacji zaraz po umyciu twarzy w celu przywrócenia pH. 


MASECZKA DO WŁOSÓW, SYLVECO

Moja ulubiona maska z Ukraina Shop już prawie dosięga dna, tak więc największa pora aby zainwestować w coś innego. O masce tej słyszałam dużo pozytywnych opinii. Ciekawa jestem czy będzie dobrze nawilżać moje włosy i mam nadzieję, że nie będzie ich obciążać. Ma bardzo dobry skład i co najważniejsze jest na bazie oleju lnianego, który ma zbawienny wpływ na włosy. Maskę będę używać raz w tygodniu na długość włosów 3-4 godz. przed ich umyciem lub na całą noc. 

PEELING OCZYSZCZAJĄCY, SYLVECO 

Peeling ten głównie zakupiłam z myślą o mojej skórze włosów. Tak nie zamierzam go używać na twarz, ale na skórę głowy w celu jej oczyszczenia. Dużo się naczytałam o pozytywnych opiniach na temat peelingowania skalpu. Ciekawa jestem jak się sprawdzi i czy będę zadowolona. Z pewnością na buzię również go nałożę, jeśli skóra głowy się zbuntuje i odmówi współpracy z tym produktem. 


EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ, ZIAJA

Ten produkt również powędruje na skórę głowy, wtedy kiedy to będę używać tego samego dnia olejku z pestek winogron na długość włosów oraz olejku Khadi na skalp głowy. Jest bardzo delikatna i posiada dobry skład. Najważniejsze to, że nie posiada SLS itp. Ciekawa jestem jak się sprawdzi. 

To tyle jeśli chodzi o moje zakupy z Polski. Ciekawa jestem czy znacie wyżej wymienione produkty i macie z nimi dobre doświadczenie ?? Koniecznie dajcie znać. 

Pozdrawiam Kasia 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.