Zamówienie z Dresslink.com #2

17 października 2015
Dziś chciałam Wam zaprezentować moje zamówienie z Dresslink. Było to moje kolejne zamówienie z tej stronki. Jeśli jeszcze nie czytaliście opinii na temat pędzli zapraszam tutaj <KLIK>.  W dzisiejszym poście mam Wam do pokazania cztery rzeczy. 

1. Lady Women Synthetic Leather Scrawl Clutch Wallet Purse Handbag


Portfelik jest zgrabny i mieści się spokojnie do torebki. Zauroczył mnie pięknym nadrukiem. Posiada trzy przegródki plus przegródka z zameczkiem na drobne monety. Dodatkowo posiada kapseczki na karty kredytowe. Na ich stronie znajdziecie również jeszcze inne wersje kolorowe oraz inne nadruki. 



2. New Eyewear Women's Retro Vintage Shades Fashion Oversized Designer Sunglasses


Okulary zaskoczyły mnie bardzo dobrym wykonaniem. Na stronce możecie znaleźć inne rodzaje i inne kolory. Okularki są bardzo tanie. 



3. Korea Women Casual Hoodie Sweatshirt Tracksuits Tops Outerwear


Materiał, z którego wykonana jest bluza jest bardzo przyjemny. Jest cienka i przypomina trochę piankę, ale nosiłam ją parę razy i było mi w niej gorąco. Na stronce są również dostępne inne kolorki. Ja mam swoją w rozmiarze M i jest ok. 




4. Chiffon Blouse


Bluzeczkę posiadam w rozmiarze M. Jest koloru szarego, na stronce możecie dostać inne kolory. Trochę jest za mnie za krótka, ale czuję się w niej dobrze i myślę, że na lato będzie jak znalazł. 




Jestem bardzo zadowolona z otrzymanych rzeczy. Myślę, że jeszcze się na coś skuszę. 

Ciekawa jestem co wy sądzicie o moim zamówieniu ?? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 

Pozdrawiam Kasia








SZABLON BY: PANNA VEJJS.