DEMAKIJAŻ TWARZY W KILKU PROSTYCH KROKACH

Wieczorne mycie naszej twarzy wydaje się takie proste i banalne. Jednakże wieczorny demakijaż wymaga od nas więcej uwagi i poświęcenia. Dziś pragnę przedstawić Wam moje rady i opisać produkty, których aktualnie używam. Zawsze staram się aby moje oczyszczenie twarzy było dokładne i dostosowane do potrzeb mojej skóry twarzy. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam poniżej. 


ZMYWANIE OCZU
___________

Swój demakijaż rozpoczynam od zmycia z moich oczu tuszu do rzęs, eyelinera czy też kredki. Używam w tym celu nowości, jaka pojawiła się w moich zbiorach kosmetycznych. Jest to płyn micelarny Sylveco, na bazie wyciągu z lipy. Produkt świetnie sobie radzi z tuszem. Delikatnie nasączonym płatkiem przemywam swoje powieki. Nigdy ich nie trę zbyt mocno, aby uniknąć powstania dodatkowych zmarszczek. Delikatnie, ściągając płatek w dół zmywam cały makijaż oczu. Na koniec przecieram jeszcze brwi i gotowe. 


OLEJEM RÓWNIEŻ ZMYJESZ MAKIJAŻ 
__________

Muszę Wam również wspomnieć o tym, że czasami do zmycia makijażu używam olejku sezamowego Nacomi. Świetnie radzi sobie z makijażem oka i reszty twarzy, choć czasami daje mi  mgłe na oczy tak więc stosuję go jedynie na twarz. Najlepsze jest to że olej świetnie rozpuszcza makijaż niż woda. Dodatkowo oczyszcza moją skórę z toksyn i poprawia jej wygląd. Po takim przetarciu olejkiem moja twarz nie jest ściągnięta ani wysuszona. 


OCZYSZCZANIE TWARZY 
___________

Kolejnym krokiem jest zmycie podkładu, kremu BB i innych produktów z reszty mojej twarzy. W tym celu uwielbiam używam gąbeczki celulozowej ( możecie ją dostać w Rossmannie ) i żelu do mycia buzi Sylveco.  Gąbeczkę nasączam wodą i nanoszę na nią produkt. Później okrężnymi ruchami masuję skórę twarzy i zmywam wszystkie zanieczyszczenia. Po takim zabiegu skóra twarzy jest oczyszczona i gotowa na przyjęcie kolejnych produktów. 


ZŁUSZCZANIE MARTWEGO NASKÓRKA
____________

Jeśli widzę, że moja cera wymaga złuszczenia używam z tym celu peelingu oczyszczającego z Sylveco.  Taki peeling wykonuję max. dwa razy w tygodniu. Dzięki niemu skóra zostaje oczyszczona z całego martwego naskórka. Warto sięgać po takie peelingi raz na jakiś czas. Nie wskazane jest tutaj używanie ich codziennie, chyba że jest to produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji. W takim wypadku takie produkty posiadają bardzo delikatne drobinki. Mi mycie gąbeczką w jakimś stopniu zastępuje delikatniejsze złuszczanie. 


TONIZOWANIE
__________

Końcowym etapem mojego demakijażu jest użycie toniku w celu wyrównania Ph skóry. Tonik działa wszechstronnie: nawilża naskórek, przywraca mu równowagę kwasowo-zasadową, zwęża rozszerzone pory i wzmacnia jego warstwę ochronną. Aktualnie używam dwóch ulubionych toników do twarzy. Pierwszy z nich to tonik, o którym pisałam Wam tutaj a drugi z nich to tonik z kwasem migdałowym, który używam w celu poprawy kolorytu mojej skóry i pozbycia się przebarwień potrądzikowych. 


Kilka prostych kroków, które sprawiają że cera odwdzięcza się pięknym wyglądem. Ciekawa jestem jakich wy produktów używacie do demakijażu ? Napiszcie proszę czy przykładacie większą uwagę do wieczornego demakijażu ??

Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger