JAK MIŁO SPĘDZIĆ JESIENNO - ZIMOWY WIECZÓR ?

Coraz zimniej na dworze, u mnie śniegu jeszcze nie ma, ale wiem, że w Polsce w niektórych rejonach już się pokazał. Dziś przychodzę do Was z postem,a może bardziej inspiracją, w jaki sposób możecie sobie umilić zimne jesienno-zimowe wieczory. Jeśli jesteście ciekawe, zapraszam poniżej.

PRZYGOTUJ SOBIE GORĄCY NAPÓJ 
___________________
Jednym z moich ulubionych napojów w jesienno- zimowe wieczory to oczywiście gorąca czekolada. Przyrządzam ją samodzielnie w moim ulubionym kubku. Czasami lubię ją wzbogacać bitą śmietaną i szczyptą cynamonu. Ostatnio marzy mi się również przyrządzić białą gorącą czekoladę. Oprócz gorącej czekolady, lubię przyrządzić sobie tzw. grzańca ( opcja jedynie dla 18+ ). Tutaj w Niemczech można kupić takie gotowe, które są strasznie dobre w smaku. Są z dodatkiem pomarańczy, goździków i cynamonu. Sami w domu również możemy przyrządzić sobie taki rozgrzewający napój. Wystarczy mieć pod ręką lampkę wina, pomarańcze i przyprawy. W internecie można znaleźć masę przepisów. Jeśli nie czekolada, nie wino to nadzwyczajnie w świecie kubek ulubionej herbaty. 

OBEJRZYJ FILM/ SERIAL 
______________________
Nie ma nic lepszego na ponury wieczór jak dobry film akcji, komedia czy też typowy romantyk. W sieci mamy dostęp teraz aktualnie do wszystkich filmów. Istnieje dużo stronek internetowych, gdzie możemy oglądać za darmo nowości, które niedawno weszły na DVD. Jeśli nie film, to może nowy sezon ulubionego serialu, lub zupełnie nowy serial. Uwielbiam każdy film, oparty na powieści Nicolasa Sparksa. Mogę tutaj polecić takie tytuły jak: Pamiętnik, Wciąż ją kocham, Ostatnia piosenka, Dla Ciebie wszystko itp. Lubię oglądać filmy, które już kiedyś widziałam, zawsze do nich chętnie wracam. 

UBIERZ CIEPŁE SKARPETY I WYGODNY DRES
______________________
Uwielbiam ten moment, kiedy przychodząc z pracy do domu mogę szybko wskoczyć w ulubiony dres i ciepłe skarpety. Nie wyobrażam sobie siedzieć w domu w dżinsach i koszuli. Uwielbiam raczej wygodę i to, że jest mi ciepło w moje stópki. Jestem okropnym zmarzluchem i jeśli mnie zmarzluchy czytają, wiedzą o czym mówię. Dodatkowo zimą uwielbiam siedzieć pod ciepłym kocem. Zawsze wyciągam je na ten sezon. 

PALENIE ŚWIEC / WOSKÓW W KOMINKU
___________________
W sezonie jesienno - zimowym spalam chyba najwięcej świec i wosków. Jest to coś co uwielbiam. Palący kominek czy świeczka uspakajają mnie i wyciszają. Ostatnio mam bzika na woski YC choć powiem Wam, że szukam naturalniejszych zamienników. Pamiętajcie o tym, aby nie palić świeczek i wosków w pomieszczeniu gdzie śpicie. To nie wpływa zbyt dobrze na nasze zdrowie. Jeśli znacie naturalne świeczki, koniecznie dajcie mi znać.

Ciekawa jestem jak Wy sobie umilacie jesienne, zimowe wieczory ?? Koniecznie napiszcie swoje sprawdzone metody w komentarzu. 

Pozdrawiam Kasia.

_______________________________________________________
ZAPRASZAM NA MOJEGO  INSTAGRAMA

https://www.instagram.com/katarzyna_poloczek/


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger