Jak sprawdziły się u mnie produkty marki Love me green ???

6 listopada 2015
Po samym tytule dzisiejszego postu, możecie się domyślić, że przygotowałam dla Was krótką recenzję produktów marki Love me Green, które testowałam przez dłuższy okres czasu. Kosmetyki te są francuskimi naturalnymi produktami bez parabenów. Wszystkie produkty kosmetyczne marki Love Me Green są testowane dermatologicznie i ponadto posiadają również testy aplikacyjne w celu udokumentowania ich działania na skórę (ustawa o kosmetykach EU 1223/2009). Laboratorium gdzie są produkowane kosmetyki Love Me Green posiada certyfikaty : ISO 9001, oraz NOP (National Organic Program – standard dla kosmetyków naturalnych w USA).


Naturalny Tonik do Twarzy / Soothing Toner


Tonik o bardzo przyjemnym zapachu, przypadł mi do gustu już przy pierwszym użyciu. Oczywiście obawiałam się, że może mnie uczulić lub spowodować wysyp nieprzyjaciół na szczęście nic takiego się nie stało. Tonik posiada bardzo wygodny atomizer, który umila jego używanie. Zwykle pryskam sobie nim twarz wieczorkiem już po pełnym demakijażu lub rankiem. Tonik świetnie odświeża skórę twarzy.  Spryskiwanie nim twarzy jest bardzo relaksujące i odprężające. Zawsze kiedy przed jego użyciem używam peelingów lub kwasów cera po nim jest uspokojona. Zaczerwienia znikają a twarz wygląda na napiętą i odświeżoną. 


SKŁAD: 
AQUA (WATER), GLYCERIN, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, HAMAMELIS VIRGINIANA (WITCH HAZEL) FLOWER WATER*, TILIA PLATYPHYLLOS (LINDEN) FLOWER WATER*, LEUCONOSTOC/RADISH ROOT FERMENT FILTRATE, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, BENZYL ALCOHOL, SODIUM SALICYLATE, DEHYDROACETIC ACID, CITRIC ACID, VACCINIUM MYRTILLUS (BLUEBERRY) FRUIT EXTRACT, VACCINIUM MACROCARPON (CRANBERRY) FRUIT EXTRACT, SODIUM HYDROXIDE, PARFUM (FRAGRANCE), POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, MELILOTUS OFFICINALIS EXTRACT, CARICA PAPAYA (PAPAYA) FRUIT EXTRACT, LIMONENE, CITRONELLOL, CITRAL, LINALOOL, COUMARIN, GERANIOL, FARNESOL, ISOEUGENOL, EUGENOL


Tonik nie podrażnia mojej twarzy, oczy. Nie wywołuje alergii ani żadnego wysypu nie przyjaciół. Produkt nie jest testowany na zwierzętach i posiada certyfikaty. Polecam go osobą, które posiadają cerę mieszaną, tłustą, suchą i normalną. Produkt jest mega wydajny. Używam go od miesiąca a produktu nie ubywa. 


Rozświetlający Krem do Twarzy / Radiance face cream

Drugim produktem który testowałam był krem do twarzy o właściwościach rozświetlających. Rzadko sięgam po takiego typu produkty, ale z ciekawości używałam go. Posiadam skórę mieszaną i niestety krem nie sprawdził się tak dobrze jak w przypadku toniku. Krem ma bardzo przyjemny zapach, konsystencję ma bardzo lekką i szybko się wchłaniającą. Produkt nakładam na twarz zawsze rankiem przed nałożeniem makijażu. Niestety nie sprawdził się u mnie. Powodował bardzo szybko u mnie świecenie się w strefie T oraz niestety zapychał. Chociaż produkt ma naturalne składniki, niestety któryś z nich mi nie przypadł do gustu. 


SKŁAD:

AQUA (WATER), CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERYL STEARATE SE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE* , BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER EXTRACT*, GLYCERYL STEARATE , GLYCERIN, PALMITIC ACID, CETYL ALCOHOL, CERA ALBA (BEESWAX), PARFUM (FRAGRANCE), STEARIC ACID, BENZYL ALCOHOL,CAMELINA STIVA SEED OIL*, AVENA SATIVA (OAT) KERNEL EXTRACT*, XANTHAN GUM, DEHYDROACETIC ACID, CITRIC ACID, ROYAL JELLY EXTRACT*, SODIUM HYDROXIDE, BENZOIC ACID, BIOSACCHARIDE GUM - 1, SODIUM BENZOATE, SORBIC ACID, GLYCERYL CAPRYLATE, SODIUM LEVULINATE, SODIUM ANISATE, TOCOPHEROL, POTASSIUM SORBATE, GLYCINE SOJA (SOYABEAN) OIL, CARICA PAPAYA (PAPAYA) FRUIT EXTRACT, MELILOTUS OFFICINALIS EXTRACT, LIMONENE, LINALOOL, CITRONELLOL, CITRAL, GERANIOL , FARNESOL, COUMARIN, BENZYL ALCOHOL, EUGENOL.


Krem bardzo fajnie nawilża skórę i przywraca jej równowagę. Świetnie spiszę się u osób posiadających suchą i normalną skórę. Nie polecam osobą z tłustą i mieszaną cerą, bo efekt może być taki sam jak u mnie. 


Czy któryś produkt miałyście okazję wypróbować ?? Znacie kosmetyki Love me Green ?? Dajcie znać w komentarzach. 

Pozdrawiam Kasia 









SZABLON BY: PANNA VEJJS.