PRZEGLĄD NOWOŚCI NA BLOGU: THE BALM , COLOR TATOO , MAX FACTOR , ESSENCE

Ostatnio w moich zbiorach kosmetycznych pojawiło się parę nowości, którymi chciałam się z Wami podzielić. Muszę przyznać, że już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad zakupem nowej paletki do oczu i w końcu ją mam. Jeśli jesteście ciekawe co zakupiłam zapraszam poniżej. 


THE BALM NUDE DUDE
______________

Firmy nie muszę Wam przedstawiać, bo z pewnością bardzo dobrze ją kojarzycie. Paletka z dwunastoma przepięknymi cieniami trafiła w moje łapki dosłownie kilka dni temu. Idealnie skomponowana kolorystyka, pozwala stworzyć wiele ciekawych i przyciągających uwagę makijaży oka. W palecie znajdują się odcienie matowe, perłowe, metaliczne i z drobinami. Delikatna konsystencja dobrze się rozprowadza i rozciera na skórze. Umożliwia wykonanie naturalnego make-up dziennego, a także w pełni wieczorowej stylizacji. Wysoki poziom nasycenia koloru, sprawia, że każdy z 12 cieni jest niepowtarzalny. Jedwabista konsystencja łatwo się rozprowadza i doskonale przylega do skóry. Do palety dołączony został podwójny pędzel z syntetycznego włosia. Paletę umieszczono w stylowym opakowaniu z oryginalnym nadrukiem i lusterkiem. Cieni można używać zarówno na sucho, jak i na mokro. Z łatwością stopniować można intensywność koloru. Paletkę zakupiłam w Douglas. Wyczekujcie propozycji makijażu z jej udziałem. 

Paletka cieni thebalm nude dude

MAYBELLINE COLOR TATTOO 24H CIEŃ DO POWIEK TAUPE
___________________


Ostatnio bardzo głośno jest o nim na Waszych blogach, postanowiłam i ja się skusić na ten cudowny cień, który podobno pięknie uwydatnia kolor cieni, nadaje się jako baza pod cienie ale i można nosić go samodzielnie. Zaczynam testowanie, tak więc zobaczymy jak się sprawdzi. Mój kolor to : De Rose 91.


cień color tatoo creme de rose 91

TUSZ MAX FACTOR CLUMP DEFY
____________

Musiałam uzupełnić swoje zapasy odnośnie mojego najlepszego i ulubionego tuszu do rzęs. Nie wiem które to już moje opakowanie. Jest super, uwielbiam go za konsystencję, szczoteczkę i to jak wydłuża i podkręca moje rzęsy. Tusz kupiłam w dwu paku za bardzo atrakcyjną cenę 50 zł/ jedne wyszedł po 25 zł. 

tusz max factor


ESSENCE MAKE ME BROW
________________

3w1 - kolor, gęstość i kształt! żel koloryzujący zawiera drobne włókienka, które wypełniają luki w brwiach, pięknie je modelując i nadając im pożądany kształt. Postanowiłam skusić się na ten produkt, ze względu na moje ostatnio dosyć niesforne brwi, które lubią zmieniać swój kształt. 

essence make me brow
CLARINS PARIS HYDRA QUENCH 
__________

Próbkę tego kremu otrzymałam w podzięce za zamówienie w Douglas. Jest to mocno nawilżający krem do twarzy do każdego rodzaju cery. Jedwabista konsystencja kremu przywraca jej komfort i miękkość. Nie pozostawia na skórze wrażenia tłustości, matowe wykończenie zapewnia perfekcyjny makijaż. Kompleks Expertise 3P chroni przed negatywnym skutkiem zanieczyszczeniem środowiska. Zastanawiam się nad zakupem pełnowymiarowego kremu, bo jak na razie jest super !

clarins krem

Ciekawa jestem czy znacie moje nowości ?? O czym chciałybyście przeczytać recenzję ?? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. Macie ochotę również na makijaż oczu wykonany tą paletką ??

Pozdrawiam Kasia 

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger