SPRAWDZONE SPOSOBY NA BŁYSZCZĄCĄ SIĘ SKÓRĘ TWARZY / PUDER MATUJĄCY

15 listopada 2015
Dzisiejszy post głównie kieruję do dziewczyn, które posiadają tłustą i mieszaną cerę. Jeśli macie problem z nadmiernym świeceniem się twarzy tak jak ja, zapraszam Was poniżej gdzie znajdziecie parę wskazówek i sprawdzone oraz ulubione moje produkty do walki z tym problemem. 


PIELĘGNACJA TWARZY 
____________

Może wydawać się to dziwne, albo i nie ale nadmierne błyszczenie występuje w przypadku zbyt przesuszonej skóry twarzy. Jeśli nasza skóra zbyt szybko i mocno się przetłuszcza, pierwsze co należy przejrzeć naszą pielęgnację. Zbyt częste i mocne oczyszczanie skóry twarzy może ją przesuszać. Należy to ograniczyć i wybrać takie produkty, które będą bardziej łagodniejsze. Nie możemy zapominać o odpowiednim nawilżaniu skóry na noc jak i na dzień. Bardzo dobrze sprawdzają się również maseczki z dodatkiem glinek. Naturalne glinki dodane do maseczek bardzo dobrze absorbują sebum z twarzy. Jeszcze lepszym pomysłem będzie dodanie glinki do zwykłego pudru, którego aktualnie używamy. Taki dodatek z pewnością sprawi, że Wasza cera nie będzie się świecić. 

PUDER WYKONANY W DOMOWYM ZACISZU 
_________

Kiedyś już o nim pisałam na swoim blogu. Tak jest to puder, zrobiony samodzielnie w domu z dosłownie dwóch składników, które zapewne macie w swojej kuchni. Do przygotowania takiego pudru potrzebujecie łyżkę mąki ziemniaczanej i łyżeczkę cynamonu. Te dwa składniki świetnie sprawdzą się w przypadku cer trądzikowych, mieszanych i skłonnych do zapychania. Uwaga ! Oczywiście osoby uczulone na cynamon nie mogą używać takiego pudru. Cały przepis znajdziecie TUTAJ.


puder matujący lily lolo

POLECANE PRODUKTY
____________

Osobiście mam dwa sprawdzone i bardzo lubiane przez moją twarz produkty. Pierwszy z nich to puder matowy Lily Lolo. Jest to puder mineralny, które świetnie matowi cerę na dobre kilka godzin. Zawsze po użyciu tego produktu, moja cera jest nienaruszona błyszczeniem. Przy dziennym makijażu taka trwałość zupełnie mi wystarcza. Przy większym wyjściu, puder mam ze sobą i matuję skórę, wtedy kiedy widzę, że już się świeci. Drugi mój ulubieniec w kwestii zapobiegania się świecenia jest puder Bambusowy z Hean. Puder ten zakupiłam już jakiś czas temu. Świetnie sprawdza się w okresie letnim, ponieważ jest bardzo lekki. Jest transparenty tak samo jak Lily Lolo. Po użyciu twarz jest lekko biała, ale efekt znika w mgnieniu oka. Oczywiście nie należy przesadzić z ilością, ale to chyba jest normalne w przypadku każdego kosmetyku. Puder ładnie matuje buzię i nie pozwala się jej świecić. Najważniejsze jest to,  aby pudry matujące nie wysuszały naszej cery, tylko sprawiały by była zmatowiona. 



Oczywiście dostępne są również wszelkiego typu bibułki matujące, które można zakupić w drogerii. Osobiście nigdy takich nie używałam, a kiedy już widzę że moja cera się świeci a nie mam pod ręką pudru, używam zwykłego jednego lista ręcznika papierowego lub papieru toaletowego. Delikatnie odciskam to miejsce gdzie skóra się świeci. Problem znika w mgnieniu oka.

SZYBKI TRIK 
______

Ten trik znalazłam kiedyś na Pinterescie. Jeśli wychodzicie z domu na dłużej i wiecie, że prędko nie wrócicie a zależy Wam na tym,  aby Wasza skóra się nie świeciła. Przed nałożeniem podkładu, fluidu, kremu BB oprószcie twarz właśnie pudrem matowym, używając do tego puchatego pędzla. Wtedy produkt będzie bezpośrednio wiązał z sobą sebum, tak więc świecenie będzie zatrzymane. 

Ciekawa jestem jakich Wy produktów używacie ?? Koniecznie dajcie znać w komentarzach, a nóż widelec polecicie mi coś fajnego. 

Pozdrawiam Kasia 

ZAPRASZAM NA MOJEGO INSTAGRAMA 










SZABLON BY: PANNA VEJJS.