W POSZUKIWANIU SUKIENKI ANDRZEJKOWEJ / SYLWESTROWEJ. LISTA SKLEPÓW ONLINE.

Oj czas ucieka kochani, za nami już większa połowa listopada. Wraz ze zbliżającymi się imprezami, postanowiłam podzielić się z Wami moimi inspiracjami zaczerpniętymi z paru sklepów internetowych. Zapytacie dlaczego nie robię zakupów w sieciówkach ?? Odpowiedź znajdziecie poniżej. 




DLACZEGO NIE KUPUJĘ SUKIENEK W SIECIÓWKACH
____________________

Ostatnio dosyć dużo przeglądam stronek z sklepami internetowymi, w których można znaleźć sukienki. Kiedy chodzę po sieciówkach w centrum handlowym nic mi się nie podoba - wybaczcie, ale wszystkie te sukienko ( szmatki ) są takie nijakie i mają taki okropny krój, że niestety nic nie potrafię dla siebie znaleźć. A nie jestem osobą wybredną, tylko taką, która szuka sexownej, dobrze leżącej w tali sukienki. Niestety takich tam nie ma, tak więc szkoda mojego czasu i nerwów. Gdyby tego było mało, rzeczy dostępne w tych sklepach są tak drogie, że mi szczęka opada i zawsze pada z moich ust jedno zdanie : " Na ten kawałek materiału, nie wydam tyle kasy , chodźmy gdzie indziej " ... Oczywiście nie każda sieciówka jest zła, czasami można znaleźć coś fajnego, ale jest to bardzo ciężkie w moim przypadku. Aktualnie moda, która panuje kompletnie do mnie nie przemawia. Spójrzcie na poniższe zdjęcia - czy Wy czymś takim można czuć się fajnie ?


WYBIERAM SKLEP INTERNETOWY
________________

W tym poście chciała bym się z Wami podzielić paroma sklepami, w których naprawdę można znaleźć śliczne, dopasowane sukienki. Przejrzałam chyba wszystkie i jestem zakochana w każdej. Pierwszym sklepem jaki chciałam Wam pokazać to sklep NELLY.COM. Znajdziecie tam masę sukienek oraz innych ubrań. Sklep oferuje szybką wysyłkę i jeśli zakup nam się nie spodoba do 14 dni zwracamy otrzymany towar. Sukienek jest masa, są i te tańsze i droższe. Można szukać zwykłych, bardziej wyjściowych, balowych itp. Poniżej pokażę Wam, które mi się najbardziej spodobały. Sądzę, że będą idealne na nadchodzące imprezy.


 Kolejnym sklepem jaki znalazłam, jest sklep MONASHE. Poniżej parę przykładowych sukienek. 










DLACZEGO LUBIĘ ROBIĆ ZAKUPY ONLINE
_______________
Jest dosyć większy wybór niż stacjonarnie w sklepie. Uwielbiam kiedy można używać dodatkowych kodów zniżkowych, które dostaje się za subskrypcję itp. Warto z tego korzystać bo wtedy cena maleje i to diametralnie. Lubię również sklepy online za darmową wysyłkę, jeśli np. przekroczymy pewną ustaloną kwotę. Oczywiście pojawia się jedno ale, a co jeśli sukienka będzie źle leżała ? Ja jednak zawsze ale to zawsze sprawdzam sobie tabelę rozmiarów. Mierzę siebie, później sprawdzam jakie wymiary ma sukienka i zamawiam. Jeśli nie będzie ok zawsze można wymienić na inną lub dostać zwrot pieniędzy.

Była bym Wam bardzo wdzięczna za podanie w komentarzach linków do sklepów z których Wy zamawiacie sukienki. Jakie wy macie podejście do zakupów ? Kupujecie online czy stacjonarnie?Może znacie lub polecacie fajne sklepy online.

Pozdrawiam Kasia

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger