HITY LISTOPADA : BIAŁY SWETEREK, COLOR TATTO, SYLVECO, PALUSZKI W CZEKOLADZIE, ESSIE

Postanowiłam, że co miesiąc postaram się Wam pokazywać moje hity, które danego miesiąca pojawią się u mnie i skradną moje serce. Dziś zapraszam Was na listopadowe hity. Będzie kosmetycznie, modnie i słodko. Zapraszam bez względnego pisania.


BIAŁY SWETEREK
_____________
Nie wiem ale zawsze kiedy nadchodzi zima chętniej sięgam po białe sweterki niż latem. Uwielbiam te z dekoltem w kształcie V. Moim ulubieńcem stał się w listopadzie sweterek zakupiony w Takko. Upolowałam go za 20 zł przeliczając z Euro. Więc mega jestem zadowolona. Uwielbiam do niego nosić niebieskie dżinsy i rozpuszczone kręcone włosy. Mam jeszcze w swojej szafie dwa inne białe sweterki ale odrobinkę cieńsze.


COLOR TATTO 24 H , CREME DE ROSE 91
______________________
Ten produkt trafił do mnie na początku listopada i podbił moje serce. Świetnie się sprawdza jako bazowy cień pod inne cienie. Mam w kolorku Creme de rose 91 i jest odcień nude z pigmentem różowym. Zauważyłam, że cienie nałożone na ten produkt o wiele dłużej utrzymują się na oku i o wiele lepiej są podbite kolorystycznie. Teraz już się nie dziwię, że produkt stał się ulubieńcem makijażowym większości z Was. 


MASKA DO WŁOSÓW SYLVECO LNIANA 
___________________
Pięknie błyszczące włosy, sypkie i miękkie w dotyku to zasługa tego produktu. Jednakże nie używam tej maski normalnie, ale jako kompres przed myciem włosów. Nakładam ją na wilgotne włosy 1-2 godz. przed umyciem. Wcieram na długość a później zakładam turban. Nie używam jej na skalp, jedynie na długość włosów. Olej lniany dobrze działa na moje włosy, więc maska z takim składnikiem również przynosi super efekty. Polecam ją dla osób z suchymi, zniszczonymi włosami.


PALUSZKI W CZEKOLADZIE , MIKADO 
__________________
Takie smakołyki przyniósł mi mój A. Muszę przyznać , że nigdy do tej pory nie kosztowałam takich dobroci. Ta rzecz jest wręcz wyborna. Słone paluszki, oblane lekko gorzką czekoladą - idealne połączenie. Niestety nie mam pojęcia czy coś takiego możecie dostać w Polsce. 



LAKIER DO PAZNOKCI ESSIE BAHAMA MAMA 
_________________________
Ostatni mój mały hit, to lakier do paznokci w kolorku Bahama Mama. To mój pierwszy lakier z tej marki i jeśli chodzi o jego wytrzymałość to z użyciem utwardzacza może być na paznokciach nawet 5 dni. Piękny, bordowy kolorek idealny na okres świąteczny.

Ciekawa jestem czy znacie moje hity listopada ?? Koniecznie dajcie znać co u was w listopadzie najbardziej Wam przypadło do gustu ? 

Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger