JAK PORADZIĆ SOBIE Z PRZESUSZONYMI USTAMI / DOMOWY NATURALNY PEELING

3 grudnia 2015
Rozpoczął się okres grzewczy w moim domu, tak więc to dość niesprzyjające warunki dla moich ust i włosów. Dziś chciała bym się skupić bardziej na pielęgnacji naszych ust w okresie zimowym. Niskie temperatury również nie sprzyjają naszym wargom do tego dochodzi jeszcze silny wiatr. Jeśli jesteście ciekawi jak radzę sobie z problemem przesuszonych ust, zapraszam poniżej. 


NATURALNY PEELING DO UST
____________
Wiem, że bardzo popularna w naszym świecie blogosfery stała się pomadka z Sylveco z peelingiem, ale niestety osobiście nie mam do niej dostępu i zadowolić muszę się czymś innym. Bardzo często wykonuję peeling do ust w swoich domowym zaciszu, który jest banalnie prosty i szybki w wykonaniu. Peeling ten oczywiście dobrze znacie, ale przypominam go dla osób, które jeszcze go nie próbowały. Do wykonania potrzebujemy 1 łyżeczkę cukru ( biały lub brązowy) i naturalny miód ( odradzam te sztuczne ). Mieszamy ze sobą te dwa składniki i otrzymujemy peeling do ust, który świetnie je nawilża, usuwa suche skórki i regeneruje usta. Miód świetnie działa, usta po peelingu są mega nawilżone i przyjemne. Peeling robimy przez 2-3 minutki do momentu aż się rozpuści. Później można wszystko przysłowiowo "zlizać". 

naturalny peeling z miodu i cukru

MASECZKA NA USTA Z MAŚCI Z WITAMINĄ A
_____________________
Ten trik stosuję już od bardzo dawna. Zawsze na noc, właśnie po wykonaniu takiego peelingu nakładam dość sporą warstwę maści z witaminą A na całe usta i kładę się spać. Witamina A działa regenerująco i nawilżająco. Potrafi zdziałać cuda. Zawsze przynosi mi ulgę w czasie przeziębienia kiedy to usta są wysuszone i spierzchnięte. Taką maseczkę robię w zależności od tego jak się mają moje usta, ale jest to rytuał powtarzany co noc, zwłaszcza teraz kiedy w pokoju gdzie śpię jest suche powietrze, pomimo włączonego nawilżacza powietrza. 

maść z witaminą a

OCHRONA UST PRZED WYJŚCIEM 
__________________
To oczywiście obowiązkowy element dbania o nasze usteczka. W drogeriach i aptekach mamy wiele dostępnych pomadek ochronnych do ust w sztyfcie, które uważam za najbardziej wygodniejsze. Osobiście bardzo polecam: carmex, pomadkę z flosleku ochroną oraz te z nivea. Aktualnie posiadam w swoich zbiorach pomadkę z isana, którą męczę już od jakiegoś czasu ale muszę ją zużyć, a później planuję coś kupić z nivea. Mam ją zawsze w kapsie w płaszczyku lub kurtce. Sięgam po nią cały czas kiedy jestem na zewnątrz. Raczej ich nie polecam, są dobre ale na lato. Na zimę usta potrzebują większej ochrony. 

pomadka isana

WAZELINA TO RÓWNIEŻ DOBRA OPCJA
________________
W swoich zbiorach mam zwykłą wazelinę taką z firmy ziaja, ale aktualnie używa jej mój A. Posiadam również drugą z Flosleku o zapachu waniliowym. Również świetnie się sprawdza przed każdym wyjściem na zewnątrz. Nakładam zawsze większą warstwę przed wyjściem, wazelina tworzy błyszczącą poświatę na ustach ale mi to nie przeszkadza. Zazwyczaj nakładam ją kiedy wychodzę na spacer, rower czy pobiegać. 


MÓJ ULUBIENIEC DOMOWY
_______________
Tego balsamu nie muszę przedstawiać nikomu, jest to już chyba moje x opakowanie i uważam, że jest to jeden z najlepszych balsamów do ust. Po pierwsze bardzo naturalny skład i przepiękny, słodki zapach i smak. Balsam odkryła dzięki niesiax. Zakupiłam i zakochałam się i od kilku lat balsam zawsze kupuję na jesień i zimę. Używam go w domu, przed makijażem ust, kiedy coś oglądam, coś robię w domu, zawsze jest przy mnie kiedy czuję, że usta potrzebują nawilżenia. Świetnie działa, regeneruje i daje ulgę nawet bardzo spierzchniętym ustom. Jeśli jeszcze go nie znacie, dziewczyny nie ma na co czekać. Te wszystkie balsamy EOS, w jajeczkach itp. mogą się mu ukłonić. Jajeczka Eos niestety jedynie polecam na lato, na jesień i zimę są za słabe. 


Jak widzicie dbanie o usta zimą czy jesienią nie wymaga poświęcenia ogromnej ilości czasu. Te proste kroki, które Wam przedstawiłam naprawdę sprawiają, że usta są piękne, zadbane i bez suchych skórek. Tak więc dziewczyny święta idą wielkimi krokami, sylwester a wraz z nim wiele imprez, na których będziecie używać mocniejszych szminek. Warto więc poświęcić troszkę więcej uwagi swoim usteczkom. Dajcie znać co wy stosujecie na swoje usta ? 

Pozdrawiam Kasia 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.