KITY PO KTÓRE JUŻ Z PEWNOŚCIĄ NIE SIĘGNĘ / CATRICE, ESSENCE, ICONA MILANO

20 grudnia 2015
Witajcie, w dzisiejszym poście mam Wam do pokazania trzy kity, które kompletnie się u mnie nie sprawdziły. Jeśli jesteście ciekawi co to za produkty, zapraszam poniżej.


SZTUCZNE KĘPKI DO RZĘS / LASH COUTURE CATRICE
____________
Raczej nie potrzebuję sztucznych rzęs, ponieważ mam swoje bardzo długie i jestem z nich bardzo zadowolona, ale kupiłam te kępki z czystej ciekawości. Myślałam o jakimś makijażu świątecznym z ich użyciem. Niestety kępki okazały się być nie dość, że bardzo twarde to jeszcze bardzo długie. Przed ich aplikacją każdą musiałam ucinać, później przyklejać do rzęs na kleju który był dołączony do zestawu o bardzo marnej jakości. Myślałam, że będzie to fajny zestaw dla początkujących ale myliłam się i to bardzo. Raczej ich nie polecam. 

MAKE ME BROW EYEBROW / ESSENCE 
________________
To miał być żel do brwi, który będzie je utrwalał i sprawiał, że będą w nienaruszonym stanie. Dodatkowo produktem można wypełniać i nadawać brwią kształt. Zaraz po otwarciu produktu, odniosłam wrażenie, że w środku nic nie ma i kupiłam pusty, wyschnięty żel. Dopiero po dwóch próbach udało mi się coś z tubki wydobyć. Żel ma bardzo słabą jakoś, zrobione nim brwi po dwóch godzinach już żyją swoim życiem.  Niestety okazał się dla mnie okropnym bublem, z chęcią sięgnęła bym po jakąś pomadę z Inglota do brwi, o której jest tak głośno w blogosferze. 


ICONO MILANO NAIL POLISH / LAKIER DO PAZNOKCI 
____________________
Lakier w kolorku białym, który miał być trwały na paznokciach. Niestety lakier nałożony w jednej warstwie wygląda okropnie. Dopiero po trzech  pełnych warstwach można powiedzieć, że jest ok. Niestety bardzo długo schnie przez co nie mam tyle czasu siedzieć nad nim i się z nim bawić. Nie zastyga, kiedy nałożę na niego topcout. Dużo kosztuje jak na lakier do paznokci  i raczej bym się na niego ponownie nie skusiła i nie polecam. 

Nie lubię takich postów tworzyć, ale niestety i buble się zdarzają, o których warto wspomnieć aby przestrzec innych przed ich zakupem. Ciekawa jestem czy znacie te produkty ?

Pozdrawiam Kasia










SZABLON BY: PANNA VEJJS.