PODSUMOWANIE AKCJI ZAPUŚĆMY SIĘ JESIENNIE / CAŁKOWITY PRZYROST ORAZ PIELĘGNACJA

Witajcie w ten grudniowy nieco zimy dzień. Ostatniego listopada dobiegła do końca akcja: zapuśćmy się jesiennie organizowana przez Ewę z bloga: włosy na emigracji. Wiem, że wiele z Was zapisało się i co miesiąc od września publikowało swoje zmagania w zapuszczaniu. Nadszedł czas podsumowania całej akcji. Jeśli jesteście ciekawi ile udało mi się zapuścić, zapraszam poniżej.


POCZĄTEK CAŁEJ AKCJI 
__________
Do całej akcji przyłączyłam się coś po pierwszym września, wtedy to też opublikowałam dla Was swój post z informacją o całej akcji oraz ile moje włosy aktualnie mierzą. Na wrzesień ich długość wynosiła 65 cm.




AKTUALIZACJA WRZEŚNIOWA
___________
Coś w połowie października pojawił się post o tym, jakich produktów używałam we wrześniu oraz ile cm udało mi się zapuścić. Przyrost wynosił 1 cm, także razem mierzyły 66 cm. Jeśli chodzi o moją pielęgnację niczym nie różniła się od wrześniowej. Szampon plus odżywka i maska na włosy.


AKTUALIZACJA PAŹDZIERNIKOWA
_____________
W połowie listopada przyszłam do Was z aktualizacją październikową moich włosów, gdzie ich długość wynosiła 66,8 cm. Muszę wspomnieć również, że w listopadzie większą uwagę skupiłam na wcieraniu olejku Khadi w skalp głowy. Dodatkowo powróciłam również do olejowania swoich włosiąt. Nr. jeden okazał się dla mnie olejek z pestek winogron.


ZAKOŃCZENIE AKCJI
____________
Na dzień dzisiejszy moje włosy mierzą 67,9 cm. Przez całą akcję zapuszczania udało mi się zapuścić prawie 3 cm. Jak dla mnie to bardzo dobry wynik, biorąc pod uwagę, że dopiero w październiku zaczęłam przykładać się do dogłębniejszej pielęgnacji. W listopadzie i październiku wcierałam 5 razy olejek Khadi. Nie przyjmowałam żadnych suplementów diety ani suplementów na szybszy porost włosów. Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć efekty. Z tego co zauważyłam to po olejowaniu włosy już się nie kręcą tak jak miało to miejsce w wrześniu na początku akcji. Teraz stały się bardziej lekko falowane.


Planuję w przyszłym tygodniu podciąć końcówki po to by je wyrównać i raczej zapuszczam włosy dalej. Ciekawa jestem jakie wyniki Wy uzyskałyście w przeciągu tych miesięcy ?

Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger