SZAMPON BIOLAVEN OLEJ Z PESTEK WINGORON & OLEJEK LAWENDOWY , CZYŻBY IDEAŁ ?

11 grudnia 2015
Jeśli śledzicie moje zmagania włosowe to doskonale wiecie o tym, że od półtorej roku używam jedynie szamponów bez SLS. Wybieram te o naturalnych składach, które nie podrażnią mojego jakże wrażliwego skalpu, skłonnego do swędzenia i łupieżu. Na szampon marki Biolaven trafiłam przypadkowo, odwiedzając jeden z blogów. Autorka tak bardzo go zachwalała, że postanowiłam się na niego skusić i dziś przychodzę do Was z jego recenzją po miesiącu używania. 

sylveco biolaven szampon


ZAPACH, POJEMNOŚĆ, KONSYSTENCJA 
____________________
Zapach szampon ma bardzo delikatny i przyjemny.  Wyczuwam tam nutkę lawendy, ale olejku winogronowego już nie. Butelka ma pojemność 300 ml i kosztuje w granicach od 13 - 25 zł. Ja zakupiłam swój szampon przez internet, zawsze jest tańszy, w porównaniu do zakupu stacjonarnego. Jeśli chodzi o jego konsystencję to jest bardzo rzadka, lekko biaława. Zawsze przed użyciem trzeba go porządnie wstrząsnąć, aby się wymieszał. Jeśli chodzi o jego wydajność to pomimo bardzo rzadkiej konsystencji i moich już dość długich włosów, szamponu używam od miesiąca, co drugi dzień i zużycie sięga większej połowy. Muszę również wspomnieć o przepięknym szablonie kolorystycznym tego produktu. Bardzo podobają mi się opakowania marki Sylveco, są urocze.

SKŁAD
_____
Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-glucoside, Vitis Vinifera Seed Oil, Panthenol, Hydrolyzed Oats, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum.

CO W NIM LUBIĘ A CZEGO NIE ?
_____________
Szampon przy pierwszym użyciu wywarł bardzo pozytywne wrażenie. Włosy były uniesione u nasady po wysuszeniu, miały ładny zapach i nie miałam problemu z ich ułożeniem. Szampon co najważniejsze, dzięki naturalnemu składowi nie podrażnił mojego skalpu. Nie miałam swędzącej skóry głowy ani łupieżu. Szampon jak już wspomniałam ma bardzo rzadką konsystencję, wiec jego wydobywanie z butelki jest dla mnie nieprzyjemne. Zawsze za dużo mi się na raz wyleje na rękę. Przydała by się pompka. Właśnie myślę, nad przelaniem go do takiej butelki z pompką.

CZYŻBY IDEAŁ ?
_________
No właśnie nie wiem. Mam w zapasie jeszcze jedną butelkę, tak więc świadczy to, że bardzo się z nim polubiłam. Szampon dostał u mnie plus za skład. Niestety minus za opakowanie. Nigdy do tej pory nie miałam okazji używać szamponu, o tak wodnistej konsystencji. Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona i raczej zagości on u moich stałych produktów do pielęgnacji włosów.



Ciekawa jestem czy ktoś używał tego produktu ??? Jakie macie po nim wrażenia ??? Używał ktoś tego szamponu z Sylveco, bodajże pszeniczno- owsiany? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 

Pozdrawiam Kasia







SZABLON BY: PANNA VEJJS.