AKTUALNA PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW

6 stycznia 2016
Wiem, że bardzo lubicie czytać moje posty na temat włosów. Posty o aktualizacjach oraz ich pielęgnacji uzyskują najwięcej wyświetleń na moim blogu, tak więc staram się dodawać takie posty jak najczęściej. A, że pielęgnacja włosów jest dla mnie bardzo ważna, pisanie o nich sprawia mi ogromną przyjemność. Dziś zapraszam Was na aktualną pielęgnację oraz produkty których używam i bardzo dobrze się sprawiają. 



OCZYSZCZANIE SKÓRY GŁOWY 
_______________
Do oczyszczania skóry głowy używam ostatnio trzech produktów, w zależności od tego na co moja skóra głowy danego dnia ma ochotę. Pierwszym z ulubionych produktów jest szampon Head&Shoulders przeciw wypadaniu włosów. Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, pozostawiając włosy gładkie i lekkie w dotyku. Najważniejsze jest to, że nie podrażnia skalpu i nie mam po nim łupieżu. Kolejnym ulubionym produktem jest szampon Biolaven, o którym już tworzyłam osobny post na moim blogu. Szampon idealnie sprawdza się do codziennego mycia oraz jako delikatny produkt do zmywania olei i wcierek. Możecie o nim poczytać więcej tutaj. Trzeci produkt to nic innego jak płyn do higieny intymnej Biały Jeleń Kozie Mleko. Ma wspaniały, delikatny skład. Używam go kiedy moja włosy są obciążone i wyglądają źle. Płyn je unosi, dodaje im lekkości i połysku. 



Bardzo dobrze oczyszcza włosy, pozostawiając je gładkie i lekkie, - See more at: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.de/2015/12/pielegnacja-moich-wosow-aktualizacja.html#sthash.vvpjKEjq.dpuf
Head&Shoulders przeciw wypadaniu włosów
Head&Shoulders przeciw wypadaniu włosów
MASKI DO WŁOSÓW ZAMIAST ODŻYWKI
________
Maski do włosów służą mi jako odżywki. Już od bardzo dawna nie sięgam po zwykłe odżywki do włosów, tylko zastępuje je maskami do włosów. Wydają mi się bardziej wartościowe i lepsze w działaniu. Aktualnie posiadam swoje dwie ulubione. O pierwszej z nich mogliście już czytać u mnie, a jest to maska lniana z Sylveco, które bardzo dobrze odżywia włosy i sprawia, że są miękkie i gładkie w dotyku. Druga maska to nowość w mojej kosmetyczne, ale marka Biovax nie jest mi obca ponieważ ich maski już od dawna goszczą u mnie w łazience. Maska Biovax Intensywnie Regenerująca dobrze włosy nawilża, dodaje im blasku. Jeszcze niestety nie zauważyłam pogrubienia włosów.


WCIERKI NA POROST WŁOSÓW 
________
Nadal wcieram swój niechcący się skończyć olejek Khadi, który jest tak wydajny, że chciała bym już żeby ujrzał dno. Kocham go jednak za to, że na mojej głowie ostatnio pojawił się wysyp babyhair. Mam trochę problem z ich ogarnięciem, ponieważ przy noszeniu kucyku w pracy odstają na każdą stronę. Ale to dla mnie ogromny plus, ponieważ włosy rosną. Kolejnym ulubionym produktem jest olejek do włosów, który jest odżywczym olejkiem zarówno do skóry głowy jak i na włosy. Wkrótce na moim blogu będziecie mogli poczytać więcej na jego temat, ponieważ szykuję dla niego osobny wpis. To tyle jeśli chodzi o moje wcierki. Używam tych produktów na przemian co trzy dni, na całą noc. 


SUPLEMENTY DIETY - CZAS POŻEGNAĆ NADMIERNE WYPADANIE 
_________________
O tranie dużo dobrego czytałam, ale nigdy nie miałam okazji go wypróbować na sobie. Będąc w Polsce skusiłam się na tran w kapsułkach z firmy Gal. Muszę przyznać, że włosy zaczynają mi coraz mniej wypadać. Nie przypisuję tylko tym kapsułką zaprzestania wypadania, ale sądzę, że dużo daje mi tutaj odpowiednia pielęgnacja i wcierki. Dodatkowo już od bardzo dawna towarzyszy mi codziennie filiżanka zaparzonej pokrzywy.


A jak tam Wasze włoski się mają ?? Co polecacie aby włosy były grubsze ?? Zastanawiam się nad henną, ale temat jest mi zupełnie obcy.

Pozdrawiam Kasia <3








SZABLON BY: PANNA VEJJS.