HITY GRUDNIA : CATRICE , HOLIKA HOLIKA, HEAD&SHOUDERS, KING'S CROWN

1 stycznia 2016
Nadszedł czas na wyłonienie moich hitów miesiąca. W grudniu wpadło w moje ręce wiele nowości, które okazały być się naprawdę bardzo dobrymi produktami. Jeśli jesteście ciekawi, co urzekło mnie w grudniu zapraszam poniżej.




SZMINKA ULTIMATE STAY 130 / CATRICE
________________

Szminkę dorwałam na promocji w Rossmannie za nie całe 8 zł. Z nazwy można pomyśleć, że jest to szminka matowa, ale nie do końca tak jest w rzeczywistości. Szminka bardzo ładnie pachnie, wyczuwam tutaj wanilię i kojarzy mi się ten zapach z balsamem do ust Tisane. Po nałożeniu pomadki usta są nawilżone, nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza ust. Kolor jest delikatny i utrzymuje się do momentu zetknięcia ust z jedzeniem czy piciem. Matu jako takowego nie ma, ale moim zdaniem pięknie wygląda na ustach. Cały grudzień gościła na moich ustach. 



***

 ŻEL ALOESOWY 99%, HOLIKA HOLIKA
_________________
Kiedyś używałam i bardzo lubiłam żel aloesowy z firmy Gorvita. Teraz postanowiłam skusić się na żel koreański. Był na promocji w sklepie tak więc dlaczego miała bym się nie skusić. Za 100 ml opakowanie zapłaciłam 11 zł. Żel posiada 99% aloesu, tak więc bardzo dużo. Jego działanie jest cudowne. Nakładam go na włosy, skórę twarzy oraz ciało. Jeśli chcecie zrobię o nim osobny wpis, tylko dajcie znać w komentarzu.


 SZAMPON DO WŁOSÓW , HEAD&SHOUDERS
________________
Nie sądziła o tym, że kiedykolwiek powrócę do tej firmy. Kiedyś używałam ich szamponów, ale było to bardzo dawno temu. Przy mojej wrażliwej i skłonnej do podrażnień głowie, bałam sięgać się po tego typu produkty, które nafaszerowane są SLS itp. W przypadku tego szamponu, moje odczucia są zupełnie inne, skalp głowy nie podrażniony, brak swędzenia, brak łupieży.... idealnie ! Używam go raz na tydzień kiedy chcę oczyścić skórę głowy. Sprawdza się świetnie jeśli chodzi o wszelkie wcierki, maski czy oleje. Czy zauważyłam mniej wypadających włosów ? Raczej nie.... 400 ml opakowanie kosztowało mnie 13,99 zł. 


HERBATA MALINOWA Z WANILIĄ / KING'S CROWN 
_____________
Na koniec pozwoliłam sobie zostawić parę słów na temat herbaty. Jestem ogromną fanką i uwielbiam kosztować i delektować się pysznymi smakami ulubionych herbat. Skusiłam w Rossmannie na herbatę firmy King's Crown i muszę przyznać, że stała się ona moim grudniowym ulubieńcem. Towarzyszyła mi każdego wieczoru, umilając mi chwile. Ciekawa jestem innych smaków tej herbaty. Zapłaciłam za nią nie całe 4 zł. 



A wam co przypadło do gustu w grudniu ?? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 

Z tego miejsca chciała Wam również życzyć Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2016 Roku. Aby nigdy nie zabrakło uśmiechu na Waszych twarzach, zdrowia i szczęścia. Aby kolejny rok przyniósł nam wiele nowych ciekawych produktów i aby nasze blogi były dla innych cenną skarbnicą porad. Tego życzę Wam i sobie. 

Pozdrawiam Kasia











SZABLON BY: PANNA VEJJS.