MÓJ IDEALNY KREM POD MAKIJAŻ / ŻEGNAJCIE ROZSZERZONE PORY / BIODERMA SEBIUM PORE REFINER

17 stycznia 2016
Posiadaczki tłustej cery, która zdolna jest do błyszczenia się w ciągu dnia,  w strefie T wiedzą doskonale o tym, że bardzo trudno znaleźć odpowiedni krem do twarzy na dzień, który idealnie spiszę się pod makijaż. Sama jestem posiadaczką takiej i wiem, że błyszczenie i rozszerzone pory są udręką. Na szczęście udało mi się znaleźć idealny produkt, który zwalcza ten problem. Jeśli jesteście ciekawi co to takiego, zapraszam poniżej. 

krem pod makijaż bioderma

SEBIUM PORE REFINER , BIODERMA 
__________________
Nadmierna produkcja sebum, stres, tytoń, zanieczyszczenie środowiska – istnieje wiele czynników, które powodują rozszerzenie i i zniekształcenie porów skóry. BIODERMA, jako ekspert w dziedzinie biologii skóry, opracowała Sébium Pore Refiner – skoncentrowany preparat, który koryguje i poprawia wygląd cery. Produkt sprawia, że pory stają się węższe i mniej widoczne, dzięki czemu powierzchnia skóry wygładza się i nabiera świeżości. Zawarty w produkcie unikalny, opatentowany kompleks Fluidactiv® reguluje jakość sebum, zapobiegając blokowaniu porów, a przez to powstawaniu zaskórników. Kwas agarowy, jako substancja o silnym działaniu ściągającym, zwęża pory i poprawia strukturę skóry, a przeciwutleniacze przywracają jej naturalny blask. Kwas salicylowy wygładza naskórek i działa keratolitycznie.


JAK SPRAWDZA SIĘ NA MOJEJ TWARZY ?
_________________
Krem nakładam każdego ranka, na twarz przed nałożeniem podkładu. Krem wklepuję w strefę T oraz policzki. Jego konsystencja jest bardzo lekka i dosyć szybko się wchłania. Skóra po nałożeniu jest bardzo delikatna w dotyku. Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny. Twarz jest przygotowana, na nałożenie na nią podkładu. Po miesięcznym stosowaniu kremu, zauważyłam że makijaż bez problemu utrzymuje się cały dzień, pory nie są zapchane, mam wrażenie, że podkład wygląda bardzo ładnie na buzi. Jestem naprawdę zachwycona tym kremem i zagości on już u mnie na stałe. Nie narzekam na błyszczenie się skóry, pomimo tego że pracuję fizycznie.  Polecam krem wszystkim osobą z tłustą i mieszaną cerą. Nie wiem czy sprawdzi się w przypadku cery suchej, ale bardziej polecała bym krem Hydrabio Legere. Krem kosztuje w granicach 40 zł za 30 ml opakowanie, które wystarcza na dość długo przy codziennym użytku. Jeśli jesteście ciekawi innych produktów, możecie wpaść tutaj. 

A wy jakich kremów używacie pod makijaż ? Macie jakieś swoje ulubione ? 

Pozdrawiam Kasia 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.