NATURALNY KREM POD OCZY Z WITAMINĄ E I EKSTRAKTEM Z OGÓRKA / MAKE ME BIO

5 stycznia 2016
Hej, dziś będzie coś dla oczu, a dokładnie pielęgnacji ich okolic. Firma make me bio pojawiła się na rynku kosmetycznym dosyć niedawno temu. Postanowiłam i ja skusić się na ich produkty. Jest to polska firma, produkująca naturalne produkty. W dzisiejszym poście przedstawię Wam krem pod oczy z witaminą E oraz ekstraktem z ogórka. Jeśli jesteście ciekawi czy się z nim polubiłam, zapraszam poniżej. 

make me bio krem pod oczy

BE NICE BE BIO !
_______
Delikatna skóra pod oczami powinna zawsze być odpowiednio nawilżona i odżywiona. Masło shea odżywia i razem z witaminą E chroni skórę. Witamina E ma działanie przeciwzapalne wpływając efektywnie na odtwarzanie się nowej tkanki. Ponadto chroni ona przed wysuszeniem oraz osłabieniem elastyczności naskórka. Olej ze słodkich migdałów i orzechów makadamia działają regenerująco, odżywczo i wygładzająco. Bogaty w witaminę C ekstrakt z Ogórka pomaga rozjaśnić skórę wokół oczu. Bio krem działa przeciwzapalnie i napinająco a zmarszczki stają się mniej widoczne.
make me bio krem pod oczy
SKŁAD 
____
Aqua (woda), Butyrospermum Parkii * (Masło shea)*, Prunus Amygdalus Dulcis* (Olej ze słodkich migdałów)*, Macadamia Ternifolia nut oil* (Makadamia*), Tocopherol (Wtamia E), Cetearyl Glucoside, Cucumis sativus Extract (Ekstrakt z ogórka), Cetyl Alcohol, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Rosa Damascena Flower Oil (Olej różany), Benzyl Cinnamate**, Citral**, Citronellol**, Eugenol**, Geraniol**, Linalool**. *z ekologicznych upraw **naturalnie występujący w olejkach eterycznych.
make me bio krem pod oczy
MOJE WRAŻENIE 
_________
Krem ma bardzo lekką konsystencję, która bardzo szybko się wchłania. Krem stosowałam zawsze wieczorem pod oczy i jestem zachwycona jego działanie. Okolice oczu rankiem są rozświetlone i nawilżone. Produkt mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Masło shea i olej migdałowy w połączeniu  działa cuda. Posiada pompkę, która jest super przy aplikacji produktu oraz niewyczuwalny zapach. Uwielbiam naturalne produkty i jestem zaskoczona pozytywnie tą firmą, mam jeszcze jeden produkt do twarzy o którym dam Wam znać w kolejnym poście. Miałam już okazję używać parę kremów pod oczy i żaden krem tak dobrze nie odżywiał moich okolic oczu jak ten. Mogę go śmiało polecić. Jeśli jesteście zainteresowani tym produktem, możecie go dostać tutaj. 
Lubicie produkty MAKE ME BIO ??? Które jeszcze polecacie ???

Pozdrawiam Kasia









SZABLON BY: PANNA VEJJS.