PRODUKTY KOLOROWE PO KTÓRE SIĘGAM CO DNIA / MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ

Dziś trochę nietypowy post na temat, który rzadko pojawia się na moim blogu a mianowicie o produktach po które sięgam co dnia kiedy wykonuję swój makijaż. Muszę przyznać, że jest on szybki, nie zajmuje mi dużo czasu. Produkty, które Wam pokażę, są moimi sprawdzonymi i sięgam po ich nowe opakowania kiedy tylko się kończą. Jeśli jesteście ciekawi czego używam zapraszam poniżej. 


KREM PO MAKIJAŻ / PODKŁAD / KOREKTOR 
______________

Krem redukujący rozszerzone pory, Bioderma - to mój hit i pisałam o nim Wam swoją całą recenzję na jego temat. Jeśli ktoś nie czytał, zapraszam tutaj. Krem świetnie mi się sprawdza jako baza pod wszelkie podkłądy, kremy BB czy minerałki. 

Krem BB, Dr.G - posiadam dwa odcienie tych kremów BB, które ze sobą łączę. Mają delikatne krycie, które w zupełności mi wystarcza. Nie zapychają porów, skóra wygląda po nałożeniu na bardzo zdrową, rozświetloną i pełną życia. Uwielbiam te dwa produkty i ubolewam nad tym, że producent zmienił ich składy. Mam jeszcze w swoich zapasach parę maleńkich opakowań, które zakupiłam na amazonie. Ciekawe jestem jak sprawdzają się produkty te o nowych składach. 


Korektor, Catrice - nie zastąpiony produkt. Nie wiem, które mam już opakowanie tego kosmetyku. jest najlepszy na przebarwienia i jakieś niespodzianki. Świetnie kryje i można nakładać go w większych warstwach. Nie polecam pod oczy, ponieważ tam się waży i jest za ciężki. 


PUDER UTRWALAJĄCY / RÓŻ DO POLICZKÓW / BRONZER 
___________________

Puder utrwalający makijaż , Catrice - to moje drugie opakowanie tego produktu i uwielbiam go za to, że nie daje pudrowego wykończenia, ale świetliste i płynne jeśli mogę w taki sposób to nazwać. Uwielbiam ten produkt za formułę, jego skład i to, że w żaden sposób nie szkodzi mojej problematycznej skórze. 

Róż do policzków , Bell - podobno tańszy odpowiednik róży z firmy Mac. Sama nie wiem, ponieważ jeszcze nie miałam w swoich zbiorach produktów z marki Mac. Jakoś do mnie nie przemawia ich cena. Ale wracają co mojego różu, sięgam po niego nie każdego dnia, jeśli mam na niego ochotę delikatnie podkreślam swoje kości policzkowe. Daje śliczny, delikatny efekt. Polecam dla tych osób które dopiero zaczynają przygodę z makijażem. To już moje drugie opakowanie. 

Bronzer, Lily Lolo Honolulu - ciemny, pięknie podkreślający kontury twarzy. Bronzer, którego mam od początku ubiegłej wiosny i jestem w nim zakochana. Opakowanie już ukazało swoje denko z czego bardzo ubolewam.  Daje śliczny efekt na buzi, można budować nim kontur twarzy. Trzeba oczywiście uważać, aby z nim nie przesadzić. 


REGULOWANIE BRWI / TUSZ DO RZĘS / CIENIE DO POWIEK 
________________

Podkreślanie brwi, zestaw z Essence - zakupiłam go w lecie i do teraz używam. Bardzo dobrze mi się sprawdza, brwi nie wyglądają na przerysowane a jedynie na delikatnie podkreślone. 

Tusz do rzęs , Max Factor - mój ulubieniec i stały bywalec. Jestem z nim już od dwóch lat i uwielbiam go za to, że pięknie podkreśla , unosi je oraz podkręca i rozczesuje. Nigdy mi się nie osypał, odbił itp. Uwielbiam !


Cienie do powiek, Paletka The Balm - mój prezent tegoroczny na gwiazdkę. Jestem bardzo z niej zadowolona, można stworzyć piękne dzienne makijaże oczu jak i zarówno te mocniejsze, wieczorowe. Mam swoje ulubione trzy odcienie, które nakładam na powiekę co dnia. 


Ciekawa jestem czy używacie podobnych produktów, czy znacie te przedstawione, a jeśli macie swoich ulubieńców dajcie o nich koniecznie znać. 

Pozdrawiam Kasia

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger