CZYM MALUJĘ SWOJE PAZNOKCIE / KOLORY PO KTÓRE SIĘGAM NAJCZĘŚCIEJ

Dziś przychodzę do Was z moją "kolekcją" , choć nie lubię tego słowa - lakierów, które mieszkają w moim pudełeczku. Chciałam się z Wami podzielić moimi przemyśleniami na temat malowania paznokci i napisać dlaczego jeszcze nie sięgnęłam po hybrydy. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam poniżej. 


lakier do paznocki, golden rose, color club, nailpolish moja kolekcja lakierów



LAKIERY W ODCIENIACH OD JASNYCH RÓŻÓW PO CIEMNE 
_________________
Te lakiery najczęściej goszczą na moim paznokciach. Muszę się Wam przyznać, że chodząc do technikum hotelarskiego miałam ewidentny zakaz malowania paznokci, nawet bezbarwnym lakierem. Choć byłam pilną uczennicą, zawsze jednak udawało mi się delikatnie naruszyć ten zakaz. I tak moim ulubionym odcieniem stał się kolor jasnego różu czy te pudrowego różu, zwał jak zwał najchętniej sięgałam po kolor zbliżony do swoich paznokci. Aktualnie mogę malować paznokcie i nikomu to nie robi większej różnicy jednak do teraz jasne kolory są moimi ulubionymi. Uważam, że płytka paznokcia wygląda bardzo ładnie i sprawia wrażenie ładnych i zadbanych paznokci. W swoim zbiorze posiadam cztery takie lakiery.

lakier do paznocki, golden rose, color club, nailpolish moja kolekcja lakierów


  • GOLDEN ROSE SELECTIVE KOLOR 83 
  • DONEGAL SHINE KOLOR 7101
  • RIVAL DE LOOP DREAMLAND 01 
  • ESSIE KOLOR 44 BAHAMA MAMA


ODCIENIE BEŻOWE 
___________
Po te kolory sięgam latem i zimą. Są to beżowe odcienie i jeden żółty. Jeśli chodzi o lakiery Color Club, są to nowości w moich zbiorach i muszę przyznać, że dają na paznokciach bardzo ładny efekt. Dwie warstwy świetnie kryją płytkę paznokcia, tylko jest problem z jego trwałością. Bez jakiegokolwiek ochraniacza typu top coat nie przetrwają nawet jednego dnia. 


lakier do paznocki, golden rose, color club, nailpolish moja kolekcja lakierów

  • GOLDE ROSE WOW KOLOR 05
  • BE BEAUTY LONG LASTING 
  • COLOR CLUB 1081

lakier do paznocki, golden rose, color club, nailpolish moja kolekcja lakierów

ODCIENIE CIEMNE BARDZIEJ WYJŚCIOWE
_____________
Lakier z Rival de Loop ten połyskujący był moim hitem na imprezie karnawałowej i Sylwestrze. Ma przepiękny mieniący się kolor, zmienia się pod światłem w niebiesko- zielonkawy odcień. Przeważają w nim drobinki złota. Lubię takie ciemne lakiery na większe wyjścia typu impreza itp. 


lakier do paznocki, golden rose, color club, nailpolish moja kolekcja lakierów

  • COLOR CLUB ( nie znam odcienia ani koloru z powodu braku etykietki)
  • COLOR CLUB 1080 
  • RIVA DE LOOP FANTASIA 03

lakier do paznocki, golden rose, color club, nailpolish moja kolekcja lakierów

CZERWONE I BIAŁE ODCIENIE
_____________
 Po kolor czerwony sięgam bardzo często i również często gości na moich paznokciach u stóp. Mam jeden ulubiony odcień czerwieni z Golden Rose i jest to już moje druga buteleczka. Białe lakiery goszczą u mnie zimą i latem, choć muszę przyznać najrzadziej występują u mnie na paznokciach. 


lakier do paznocki, golden rose, color club, nailpolish moja kolekcja lakierów

  • GOLDE ROSE KOLOR 04
  • GOLDEN ROSE WOW 
  • COLOR CLUB 1078 
  • ICONO MILANO 1514
lakier do paznocki, golden rose, color club, nailpolish moja kolekcja lakierów

ODŻYWKI / TOP COAT / OLIWKA NA SKÓRI 
________________
Mam w posiadaniu takie produkty jak odżywka do paznokci, która pochodzi z firmy Joko. Sprawdza się bardzo dobrze, można jej używać jako bazy lub samego lakieru bezbarwnego. Kolejny produkt to baza ochronna do paznokci P2. Udało mi się dzięki niej zapuścić swoje paznokcie i zadbać o ich kondycję. Polecam ja serdecznie wszystkim bo jest warta zakupu. Kolejny produkt to top coat z firmy Essence, ładnie nabłyszcza lakier i sprawia efekt żelowych paznokci. Jeśli chodzi o skórki to używam olejki arganowego eveline.  Posiadam również wysuszacz lakieru z firmy Color Club, ale kompletnie się nie sprawdza i nie będę nic o nim więcej pisać. Bardzo lubiłam również top coat z firmy Golden Rose, ale niestety się skończył. 

lakier do paznocki, golden rose, color club, nailpolish moja kolekcja lakierów

To tyle jeśli chodzi o moje lakiery do paznokci. Zastanawiałam się nad hybrydami, ale jeszcze chyba nie jestem na nie gotowa. Wiem, że bardzo są popularne i robią wielką furorę w internecie. Chyba raczej należę do tych osób, które wolą komuś zapłacić i mieć ładne paznokcie hybrydowe, niż sama w domu męczyć się z ich zrobienie. Niestety praca i ograniczony wolny czas nie pozwala mi na ich wykonywanie.

Koniecznie dajcie znać czy znacie któreś z moich lakierów i które waszym zdaniem lakiery do paznokci są warte ceny i zakupu.  Co myślicie o hybrydach ?? Warto w nie zainwestować ??

Pozdrawiam Kasia 


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger