PUDER OCZYSZCZAJĄCY MAKE ME BIO

Wiecie lub nie wiecie ale jestem posiadaczką cery mieszanej, tłustej, skłonnej do wyprysków ale i również wrażliwej skłonnej do podrażnień. Dzisiejszy post głównie będzie o naturalnym produkcie, a dokładniej pudrze myjącym, pochodzącym z firmy Make me bio. Ostatnio pisałam Wam również o kremie pod oczy tej samej marki, który sprawdza się genialnie. Jeśli nie czytaliście, odsyłam Was do recenzji. Czy ten produkt podbił moje serce ? Dowiedziecie się czytając post, zapraszam.


clean-powder-makemebio-oczyszczanie-skóra-trądzikowa-skóra-wrażliwa-trądzik-produkt-naturalny-kosmetyki-produktnaturalny-białaglinka.jpg

PUDER MYJĄCY , NOWOŚĆ WŚRÓD MOICH PRODUKTÓW OCZYSZCZAJĄCYCH DO TWARZY
_____________________________
Biała Glinka, owies, olejek lawendowy i olejek różany to cały skład tego produktu. Jest w 100% naturalny i łagodny dla skóry wrażliwej. Marka Make me bio stworzyła produkt, który ma delikatnie oczyszczać skórę twarzy bez naruszenia jej bariery ochronnej. Przyznam, że dotychczas używałam żeli, produktów z peelingiem oraz mleczek do oczyszczania skóry twarzy. Nigdy nie miałam okazji myć buzi proszkiem zmieszanym z wodą, aż do dnia dzisiejszego.


clean-powder-makemebio-oczyszczanie-skóratrądzikowa-skórawrażliwa-trądzik-produkt-naturalny-kosmetyki-produktnaturalny-białaglinka


SPOSÓB UŻYCIA 
_______

Niewielką ilość proszku wymieszać z wodą w dłoni lub oddzielnym pojemniku. Delikatnie masując umyć twarz następnie spłukać zimną wodą. Można używać również jako maseczkę do twarzy: Puder wymieszać z wodą i dodać kilka kropel ulubionego olejku (olej z oliwek, olejek Jojoba czy olej migdałowy) Nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy pozostawiając na 10 minut, następnie spłukać letnią wodą. Przechowywać w suchym miejscu.


SKŁAD 
_____
Biała Glinka, owies, olejek lawendowy, olejek różany.
Ingredients (INCI):
Kaolin, Avena Sativa (Oat) Meal, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Oil, Rosa Damascena (Rose) Flower Oil

clean-powder-makemebio-oczyszczanie-skóratrądzikowa-skórawrażliwa-trądzik-produkt-naturalny-kosmetyki-produktnaturalny-białaglinka.jpg


MOJE WRAŻENIA PO UŻYCIU
______________
Biały proszek z wodą tworzy dość przyjemną konsystencję, którą można wmasować w twarz, ale i również nałożyć jako maseczkę. Jest to nic innego jak maska z białej glinki, którą już wcześniej miałam okazję używać. Jeśli chodzi o mycie buzi, to produkt delikatnie ją oczyszcza, zbiera sebum i sprawia, że buzia po umyciu wygląda świeżo. Jeśli chodzi o maseczkę, to efekty jakie są po mogą wiele dobrego zdziałać  w pielęgnacji naszej cery. Skóra jest zmatowiona, pory są delikatnie ściągnięte, twarz jaśniejsza i wygląda naprawdę na wypoczętą. Jak najbardziej produkt nadaję się dla bardzo delikatnych cer, sprawdzi się bardzo dobrze w przypadku suchej, podrażnionej buzi jak i tej tłustej i mieszanej.




Produkt dostępny tutaj , za 27 zł. Produkt jest wydajny i starcza na długo. Nie potrzebujemy nie wiadomo jakiej ilości produktu, u mnie jest to zazwyczaj mała łyżeczka dodana do kilku kropel wody, a w przypadku maski dochodzi tutaj olejek miętowy i cytrynowy.

Jestem zachwycona działaniem produktów Make me bio. Mam również ich krem pod oczy, o którym pisałam Wam w tym poście. Zastanawiam się jeszcze nad zakupem Almond Scrub i pomadki do ust Kiss Me :) z pewnością na coś się skuszę i dam Wam o tym znać.

http://kassiiaa.blogspot.de/2016/01/naturalny-krem-pod-oczy-z-witamina-e-i.html


Ciekawa jestem czy znacie produkty Make me bio ? Skusilibyście się na ten puder oczyszczający ? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 

Pozdrawiam Kasia


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger