NOWOŚCI KOSMETYCZNE : ALPHA - H , SUTI , BIOLAVEN, GARNIER

3 lutego 2016
Witajcie w lutym, strasznie czas leci a ja nie mogę doczekać się już czerwca i sierpnia i upragnionych wakacji. Jednak jestem tą osobą która uwielbia ciepłe dni i zimna mnie zabija. Dziś na poprawę humoru przychodzę do Was z moimi paroma nowościami, które ostatnio zakupiłam. Jeśli macie ochotę zapraszam poniżej.


BOLAVEN - SZAMPON OCZYSZCZAJĄCY BEZ SLS / ODŻYWKA DO WŁOSÓW PANTENE 
_______________________
O szamponie już pisałam Wam nie raz. Jest to mój ulubieniec roku i sprawdza się najlepiej u mnie. Ma delikatny skład, przyjemny zapach tylko strasznie denerwuje mnie jego wodnista konsystencja. 

Wracam do odżywek do włosów. Po keratynowym prostowaniu bez odżywki moje włosy nie mogą się obejść. Kupiłam pierwszą lepszą, z tego względu że odżywka jedynie pomaga mi utrzymać włosy bez kołtunów. 



BIAŁY JELEŃ / BABYDREAM ŻEL DO MYCIA CIAŁA 
______________
Białego jelenia uwielbiam używać, kiedy moje włosy są bez życia, pragnę je delikatnie podnieść i unieść. Produkt świetnie odświeża włosy i sprawia, że unoszą się u nasady. Idealny zamiennik szamponu. Pisałam również o żelu do higieny intymnej tutaj. 

Babydream żel do mycia ciała to moja nowość. Skusiłam się ze względu na pompkę oraz na skład produktu. Zobaczymy jak sie sprawdzi. 


 GARNIER PŁYN MICELARNY / ALPHA-H PEELING Z 12% KWASEM GLIKOLOWYM
___________________

Różowy Garnier to mój ulubieniec i już nie wiem, które opakowanie. Kończę swój obecny mały bubelek  i wracam do niego. 

Peeling z 12% kwasem glikolowym to moja nowości w kosmetyczce jak i pielęgnacji mojej twarzy. Postanowiłam się na niego skusić, ze względu dobrych opinii. Ciekawa jestem czy poradzi sobie z przebarwieniami twarzy. Dajcie koniecznie znać czy chcecie osobną recenzję wraz z porównaniem. 


BALSAM DO DEMAKIJAŻU SUTI / KREM DO SKÓRY SUCHEJ SUTI
_______________
Marka Suti od dawna kusiła mnie swoimi produktami, w końcu zdecydowałam się na balsam do mycia buzi. Dostałam dodatkowo ściereczkę muślinową. 

Krem do twarzy wybrałam dla cery suchej pomimo tego, że mam cerę tłustą i mieszaną. Chcę nawilżać twarz i sprawić, żeby była dobrze odżywiona. Produkty są naturalne, nie testowane na zwierzętach i posiadają cudne składy. 


OLIWKA HIPP / MASKA PEEL OFF 
____________

Oliwka hipp to już mój stały ulubieniec. Używam jej zawsze po kąpieli jeszcze na mokre ciało. Ma najlepszy skład z wszystkich oliwek do ciała, piękny zapach i działanie.

W moje ręce trafiła również maska Peel off, którą miała już ale w innej wersji, ciekawa jestem jak sprawdzi się ta owocowa.


Znacie któreś produkty z moich nowości ?  Dajcie znać o czym chcielibyście poczytać recenzję. 

Pozdrawiam Kasia











SZABLON BY: PANNA VEJJS.