NOWOŚCI KOSMETYCZNE : DOVE OXYGEN&MOISTURE , PURE CARE DRY OIL, YOUTHFUL VITALITY , PĘDZLE DO MAKIJAŻU , CHIŃSKIE PUCHACZE

Hej, już się za Wami stęskniłam bardzo i wracam dziś do Was z nowym postem dotyczącym moich ostatnich zakupów. Wiem, że takie posty bardzo lubicie czytać na moim blogu, ponieważ osiągają najwięcej wyświetleń. Ostatnio w moje łapki wpadło parę rzeczy, o których możecie poczytać niżej. 
 
nowosci-kosmetyczne-dove-odzywka-do-wlosow-pedzle-moje-zakupy-blog


ODŻYWKI DO WŁOSÓW DOVE OXYGEN&MOISTURE , PURE CARE DRY OIL , YOUTHFUL VITALITY
______________________________________________
To nowość wśród moich odżywek do włosów. Zakupiłam je w Realu za śmieszne pieniądze, za każdą zapłaciłam aż 4 zł. Skusiłam się na trzy rodzaje. Pierwsza z nich to odżywka do włosów pozbawionych lekkości, delikatnie wygładza oraz sprawia, że włosy są aż do 95% uniesione. Druga odżywka poprawia uzupełnić niezbędne składniki odżywcze, wygładza i sprawia, że włosy są delikatne i miękkie w dotyku. Trzecia to odżywka, która nadaje blask suchym i matowym włosom. Używałam już pierwszej z nich i muszę przyznać, że jestem zachwycona, zobaczymy jak będzie dalej. 



PĘDZLE DO MAKIJAŻU TWARZY / CHIŃSKIE PUCHACZE 
______________________________
Posiadam już w swojej kolekcji komplet czarnych chińskich puchaczy i z tego względu, że jestem bardzo z nich zadowolona postanowiła skusić się jeszcze na jedne ale w kolorze białym. Zamawiałam ze stronki Allieexpress. Przesyłka dotarła po 3 tygodniach od zamówienia. Pędzelki niestety nie są tej samej jakości co ich poprzedniki i są o wiele mniejsze, ale i tak się przydają. Zestaw składa się z pięciu pędzli. Służą do nakładania bronzera, pudru, podkładu, różu itp. 


PĘDZLE DO MAKIJAŻU OKA / CHIŃSKIE PUCHACZE 
______________________
Skusiłam się również na pięć pędzelków do makijażu oka. Są malutkie, mają bardzo miłe w dotyku włosie i już ostatnio coś się bawiłam nimi przy makijażu oka. Myślę, że będą mi służyć godnie.

white białe pedzle do makjazu oka

POMADKA COLOR SENSANTIONAL PINK POP / 900
___________________
Dostałam w prezencie pomadkę z Maybelline, w odcieniu 902. Na wiosnę będzie jak znalazł. Ma świetne wykończenie, usta są nawilżone, pełne blasku i prezentują się cudnie. Już nie mogę doczekać się kiedy użyję jej wiosną.


szminka color sensational maybelline pink pop 900

Znacie któreś z moich nowości ?? Koniecznie dajcie znać czy lubicie te produkty.

Pozdrawiam Kasia

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger