PALETKA THE BALM NUDE DUDE VOLUME 2 / NUDE EYESHADOW PALETTE

Paletka trafiła do mnie w połowie grudnia, taki mały prezent pod choinkę od siebie dla siebie. Zawsze marzyłam o jednej z dwóch wersji słynnej paletki marki The Balm. Jednak decyzja zapadła i zamówiłam wersję NUDE DUDE. Dziś chciałam Wam coś nie coś o niej napisać, tak więc jeśli macie ochotę o niej poczytać zapraszam poniżej. 

paletka  nude dude the balm kassiaablogspot.com

PALETKA O BAJECZNIE UROCZYM OPAKOWANIU W STYLU PIN-UP GIRLS 
___________________________________________
Uwielbiam opakowania produktów The Balm. Nie ma takiego, które by nie przykuło mojej uwagi. Są urocze takie w tylu Pin-up Girls. Opakowania produktów są jednym z wielu atutów tej marki. Moja paletka również jest zapakowania w słodkie opakowanie zewnętrzne jak i wewnętrzne na którym widnieje 12- stu przystojniaków. Opakowanie jest bardzo dobrze wykonane, jest kartonowe w środku znajdujemy lusterko, które jest niezbędne w makijażu oka i nie wiele paletek takie posiada. W środku znajduje się 12 różnych cieni. W palecie idealnie mieszczą się cienie w kolorach od bardzo naturalnych, poprzez rozświetlające aż do mocnych intensywnych barw. W środku znajduję się również malusieńki pędzelek, który jest bardzo dobrej jakości i w podróż, na szybki makijaż będzie jak znalazł. 

paletka  nude dude the balm

OD PIĘKNIE ROZŚWIETLONYCH KĄCIKÓW OCZU PO CIEMNE SMOKY EYES 
_____________________________________
Dzięki zawartości 12 odcieni w paletce jestem w stanie stworzyć makijaż oczu na każdą okazję. Idealnie nadaję się do stworzenia podstawowego, dziennego makijażu oczu oraz do nieco odważniejszych, ciemniejszych makijażu na większe wyjście. Uwielbiam paletkę za tą jej praktyczność. Cienie są satynowe i mega kremowe. Mają bardzo dobrą pigmentację i przebijają moją paletkę z Sleeka. Od kiedy paletka The Balm trafiła w moje łapki, już się z nią nie rozstaję. 


paletka  nude dude the balm

Paletkę zakupiłam w Douglas za 140 zł, ale widziałam, że w Minti Shop jest dostępna za 129 zł ( promocja).  Jak na tą paletkę cena wydaję mi się dosyć dobra. Trwałość, konsystencja, pigmentacja są super, zobaczymy jak będzie z jej wydajnością, bo na razie wielkiego zużycia nie widać, jedynie przy odcieniu Flirty ( mój ulubiony). 

paletka  nude dude the balm


Wszystkie kolorki prezentują się następująco:

paletka  nude dude the balm

Co o niej myślicie , ktoś jest jej posiadaczem ? Jakie macie z nią doświadczenia. Chętnie poczytam Wasze komentarze. 

Pozdrawiam Kasia
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger