ŻEL ALOESOWY HOLIKA HOLIKA 99% ALOES

Witajcie o ten post prosiło wiele osób, w końcu zabrałam się za jego sporządzenie i dziś możecie poczytać o nim wiele ciekawych rzeczy. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdza, dlaczego jest moim nr. jeden w pielęgnacji, zapraszam poniżej. 


99% ŻELU ALOESOWEGO 
_____________

Produkt znalazłam na stronce e-kobieca, na której od czasu do czasu robię zakupy. Niestety teraz robię to coraz rzadziej z tego względu, że mieszkam w Niemczech, a sklep nie wysyła za granicę, a jeśli już wysyła to życzy sobie bardzo dużą opłatę za wysyłkę. Ale przejdźmy do recenzji produktu. Kosztował mnie on 12 zł, za 100 ml opakowanie. Produkt pochodzi z firmy Holika Holika. Konsystencja jak przystało na żel aloesowy, wodnista i żelowa. Zapach bardzo świeży - aloesowy. Z napisów na produkcie, wynika że jest to 99 % żel aloesowy i raczej się z tym zgodzę, a dlaczego ?


ROZJAŚNIA PRZEBARWIENIA POTRĄDZIKOWE/ LECZY STANY ZAPALNE 
______________

Kiedyś w swoim użyciu miałam już żel aloesowy, który pochodził z firmy Gorvita. Niestety teraz nie pamiętam ile miał w sobie zawartości żelu aloesowego, ale jego działanie było o wiele słabsze z tym teraz. Naprawdę żel pomaga rozjaśnić przebarwienia potrądzikowe, nadaje skórze zdrowy wygląd i sprawia, że wygląda świetliście, zdrowo i ładnie. Po miesięcznym używaniu żelu co dziennie na całą twarz na noc, moja cera wygląda o wiele lepiej niż przed jego używaniem. Przebarwienia delikatnie wyjaśniały i stały się mniejsze. Mam nadzieję, że przy dalszym wcieraniu uzyskam zaskakujące rezultaty. Nowe wypryski, które pojawiają się na twarzy o wiele szybciej znikają. Wiem, że ma tutaj również bardzo duże znaczenie moja obecna pielęgnacja oparta na produktach z kwasami i naturalnymi składnikami. Ale jeśli szukacie produktu, który zregeneruje waszą cerę, doda jej promiennego efektu oraz pomoże rozjaśnić przebarwienia nie ma na co czekać. Jest idealnym uzupełnieniem naszej pielęgnacji i polecam go każdemu, kto pyta o to co jeszcze dodać do swojej pielęgnacji. Żel aloesy nada się dla cery suchej, tłustej i mieszanej oraz tej bardzo wrażliwej. Ma właściwości nawilżające i regenerujące. Żel aloesowy bardzo szybko się wchłania i daje świetne uczucie chłodu na twarzy.


Używacie żelu aloesowego ? Co o nim myślicie ? Ja jestem bardzo zadowolona i szukam go w sieci, aby zakupić kolejne opakowanie. Koniecznie dajcie znać, czekam na wasze komentarze. 

Pozdrawiam Kasia

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger