BIO HENNA ORIENTANA / NATURALNA ROŚLINNA FARBA DO WŁOSÓW / GORZKA CZEKOLADA

W końcu dotarła do mnie henna, na która miałam ogromną ochotę, a mowa tutaj o hennie z firmy Orientana w odcieniu Gorzka Czekolada. To będzie mój pierwszy raz, tak więc jestem bardzo ciekawa jakie uzyskam efekty po jej użyciu. Tyle już się naczytałam pozytywnych opinii na temat henny i jej działania na włosy. A, że jestem zapaloną włosomaniaczką, grzechem by było nie spróbowanie jej i ocenienia pod względem mojej czupryny. Bez zbędnego owijania, zapraszam na relację z mojego przebiegu zabiegu przy użyciu henny.



100% NATURALNA FARBA ZIOŁOWA
______________________________________

BIO HENNA nie zawiera żadnych składników chemicznych. Składa się jedynie z roślin znanych w Indaich ze swoich właściwości barwiących oraz pielęgnujących. Dzięki naturalnym składnikom nie niszczy włosów, a nabłyszcza je, odżywia i wzmacnia. 



SKŁAD :

Indigofera Tinctoria (Indygowiec) – sproszkowane barwiące części roślinne indygowca barwiańskiego

Lawsonia Inermis (Henna) – sproszkowane barwiące liście lawsonii bezbronnej

Emblica Officinalis (Amla) – sproszkowana agrest indyjski nadający włosom połysk, przyspieszający wzrost, zapobiegający siwieniu

Eclipta Alba (Bhringraj) - stymuluje wzrost włosów

Azadirachta Indica (Neem) - działa przeciwzapalnie

Aloe Barbadensis (Aloes) - łagodzi podrażnienia

Acacia Concinna (Shikakai)- zmiękcza i wygładza



Bio Henna nie zawiera chemicznych wzmacniaczy koloru, barwników, pigmentów środków konserwujących, dodatków zapachowych i aromatów. Nie zawiera 3-nitro-p-hydroxyethylaminophenolu. 


DZIAŁANIE HENNY NA WŁOSY 
_______________________

- trwale koloryzuje,
- podkreśla naturalny odcień włosów,
- odżywia włosy i nadaje im objętość,
- zapewnia miękkie i lśniące włosy
- pomaga w zachowaniu zdrowej skóry głowy
- korzystnie wpływa na porost włosów
- zaprzestaje wypadaniu włosów



NAKŁADANIE HENNY NA WŁOSY / KROK PO KROKU 
__________________________
1. Wymieszaj proszek z ciepłą wodą (ok. 50C) w ceramicznej lub szklanej miseczce aż do uzyskania  konsystencji gęstej pasty.
2. Umyj włosy szamponem Orientana i osusz ręcznikiem.
3. Nałóż rękawiczki ochronne, zabezpiecz ubranie przed zabrudzeniem.
4. Równomiernie rozprowadź przestudzoną mieszankę na umyte, lekko wilgotne włosy (od nasady aż po same końce).
5. Załóż czepek ochronny i pozostaw BIO HENNĘ na włosach na ok. 2 godziny
6. Spłucz dokładnie włosy ciepłą wodą. Przez 48h nie używaj szamponu, odżywek ani środków do stylizacji włosów.
Ostateczny kolor włosy uzyskają 2 dni od koloryzacji.

Gotowa mieszanka :

Wymieszanie henny było banalnie proste jak jej nakładanie. Wcale nie miałam całej uwalonej łazienki, jak to czytałam w innych postach dziewczyn, które zdawały relację z ich farbowania tym produktem. Zapach jest dość dziwny, trochę algami pachnie oraz zmielonymi ziołami. Po wymieszaniu henny z wodą odstawiłam ją na chwilę do ostygnięcia, a w międzyczasie umyłam skórę głowy i włosów szamponem naturalnym bez SLS. Akurat miałam próbkę szamponu z Orientany to go użyłam. Po osuszeniu ręcznikiem, na wilgotne włosy zaczęłam nakładać, zieloną pastę. Starałam się ją nałożyć wszędzie na całą głowę i włosy. Robiłam to nad wanną z pochyloną głową w dół. Wydał mi się to najlepszy sposób. Kiedy już nałożyłam wszystko, nałożyłam dołączony do zestawu czepek, owinęłam jeszcze całość folią spożywcza i założyłam czapkę :) ( Czytałam, ze henna lubi warunki ciepłe). Po dwóch godzinach siedzenia w czapce przystąpiłam do zmywania całej mieszanki. Ku mojemu zdziwieniu wszystko ładnie zeszło z włosów nie brudząc mi wszystkiego wokoło. Włosy po spłukaniu miksturki były mega suche, tępe i nieprzyjemne w dotyku. Ale, że wcześniej czytałam o tych efektach nie przejęłam się tym zbytecznie, zawinęłam włosy w ręcznik i dałam im spokojnie wyschnąć. Włosy dopiero rozczesałam po całkowitym wyschnięciu - muszę przyznać nie było to zbyt przyjemne. Włosy dopiero umyłam po upływie 48 godzin i moim oczom ukazał się oto taki widok:


Dla porównania poniżej znajdziecie zdjęcia przed i po farbowaniu.




EFEKTY I MOJE WRAŻENIA 
___________________

Po pierwsze moje włosy nie wypadają ! Tak kochani przestały wypadać - ostatnio podczas mycia głowy nie spadł ani jeden włos a na szczotce przy rozczesaniu są może dwa / trzy. Henna cudownie wpłynęła na moje cebulki włosów. Zauważyłam również mega pogrubienie się włosów i zwiększyły swoją objętość. Jest ich bardzo, bardzo dużo. Włosy są mięciutkie, delikatne, sypią się i lśnią naturalnym, zdrowym blaskiem. Kolor jaki uzyskałam jest piękny. Kolor moim zdaniem wyszedł bardzo ładnie - wygląda jak gorzka czekolada. W świetle naturalnym włosy pięknie się błyszcza, a w słońcu uzyskują piękny, kasztanowy kolor. Teraz tylko pytanie jak długo utrzyma się taki efekt na moich włosach. Ale ogólnie jestem mega zadowolona i szkoda, że dopiero teraz wykonałam ten zabieg. Farba kosztuje tylko 23 zł za tak duże opakowanie, które przy włosach pół długich starczy na dwa razy. Przy moich wystarczyła na raz. Kurczę porównując farbę ze sklepu z szkodliwymi środkami dla skóry głowy i włosa, kosztują one tyle samo co taka farba. Więc nie ma się tutaj nad czym zastanawiać. Uwielbiam naturalną pielęgnację i czuję, że henna stanie się moim nowym włosowym przyjacielem. Takiej dawki cudnych efektów niestety nie uzyskacie przy pomocy zwykłych farb fryzjerskich. Henna to cudowna, ziołowa mieszanka która odżywia, wzmacnia i upiększa nasze czuprynki. 



Kto już miał okazję używać henny na swoich włosach ?? Proszę podzielcie się ze mną swoimi przemyśleniami oraz tym czy same skusiłybyście się na tą hennę. Co myślicie o moim efekcie ??

Pozdrawiam Kasia 


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger