AKTUALNA PIELĘGNACJA CERY TRĄDZIKOWEJ

10 kwietnia 2016
Witajcie ! Za nami już pierwszy tydzień kwietnia, a ja znajduję tak mało czasu na to, aby się do Was odezwać. Dziś korzystając z wolnej niedzieli i brzydkiej pogody postanowiłam podzielić się z Wami moją aktualną pielęgnacją cery. Jeśli ciekawi Was co aktualnie używam zapraszam poniżej.


PORANNE PRZEMYWANIE TWARZY PLUS KREM 
_______________________________________________
Ostatnio moja cera jest w coraz lepszym stanie. Dzięki odpowiedniej pielęgnacji, zaskórniki coraz rzadziej pojawiają się na mojej twarzy. Do porannego przemywania swojej twarzy używam płynu do oczyszczania twarzy marki KOSMETYKI DLA. Pisałam o nim w tym poście. Jest świetny jeśli chodzi o jego delikatne oczyszczanie i łagodzenie wszelkich zaczerwienień. Krem jaki obecnie stosuję to Iwostin, który intensywnie rozjaśnia przebarwienia oraz hamuje ich pojawianie się. Kremu używam od trzech tygodni i jestem nim zachwycona, ponieważ nadaję się idealnie pod mój podkład mineralny. Jeśli chcecie o nim więcej poczytać, dajcie znać w komentarzu !


WIECZORNE ZMYWANIE MAKIJAŻU / PŁYN MICELARNY PLUS PEELING 
______________________________________________________________________
Od lat i już nie wiem, które to opakowanie gości u mnie mój ukochany płyn micelarny z Garniera- gdyby go wycofali, nie mam pojęcia czego bym używałam. Zawsze do niego wracam po nie udanych testach innych płynów micelarnych. To pierwszy mój krok jeśli chodzi o demakijaż - przemywam nasączonym wacikiem oczy, a później całą twarz. Świetnie ściąga wszelkie zabrudzenia, usuwa makijaż i nie pozostawia lepkiej twarzy. Drugim krokiem jest peeling moim ukochanym produktem z marki  Alpha-h Micro Cleanser Scrub z kwasem glikolowym. Nanoszę, masuję, zostawiam i zmywam. To cały proces używania tego produktu. Jeśli ciekawi Was moje zdanie na jego temat z chęcią napisze o nim więcej w kolejnym poście.


MASECZKI / PEEL OFF ORAZ NAWILŻANIE I DETOKS 
___________________________________________________
Skusiłam się na słynną maskę koreańską, która przez wielu vlogerów jest chwalona na YT. Mam i używam, ale spektakularnych efektów nie zauważyłam. Niestety moich wągrów na nosie nie rusza w żaden sposób... Ale mam to ją zużyję. Może polecacie coś na wągry sprawdzonego od siebie ?? Drugą maseczkę zaś kocham, jest to maska z Orientana z trawą cytrynową, o której mogliście poczytać w tym poście. 


KREM POD OCZY 
_____________________________
Tutaj o nim piszę dosyć często i pojawia się dosyć często w postach ponieważ jest na dzień dzisiejszy najlepszym kremem pod oczy jaki miałam. Więcej pisałam o nim tutaj. 

 
KREM DO TWARZY Z KWASEM GLIKOLOWYM / EMULSJA DO TWARZY NA UPORCZYWE NIEDOSKONAŁOŚCI 
____________________________________________________________
O kremie GLYCOlique tworzę osobny post, ponieważ jest o nim coś nie coś do powiedzenia, a wiem że wiele z Was czeka na jego recenzję wraz z efektami. Zdradzę tylko, że krem zadziałał i jestem z niego bardzo zadowolona. Teraz powędruje już niestety na dnie toaletki i z pewnością sięgnę po niego dopiero jesienią. Na jego miejsce wraca mój krem z Avene, który dobrze mi się sprawdzał przez większość czasu chcę go wykończyć i sięgnąć po jakiś krem na noc. Tylko zastanawiam się co wybrać. Czy pokusić się o krem z kwasem w składzie, który można używać latem czy może po coś co będzie moją twarz dobrze regenerowało po upalnych dniach. Dajcie znać w komentarzu co polecacie do cery trądzikowej na noc ?? 


Jak możecie zauważyć moja pielęgnacja oparta głównie jest na produktach sprawdzonych i lubianych. Nie jest zbyt dużo tych produktów, ponieważ raczej stawiam na minimalizm w pielęgnacji swojej twarzy. Lubię również używać aloesu do twarzy, kiedy wiem że moja cera jest w niezbyt dobrym stanie i nie ma ochoty na żadną pielęgnację tylko na ulgę, którą właśnie jej przynosi ten produkt.

Jaki krem polecacie na noc do cery trądzikowej ?? I koniecznie dajcie znać o czym chcielibyście poczytać w następnym poście ? 

Pozdrawiam Kasia








SZABLON BY: PANNA VEJJS.