KREM ROZJAŚNIAJĄCY PRZEBARWIENIA IWOSTIN LUCIDIN SPF 14

23 kwietnia 2016
Hej hej, ostatnio wspominałam coś nie coś o kremie na dzień w swojej pielęgnacji cery trądzikowej (link tutaj). Dziś chciałam Wam przedstawić całą moją recenzję na temat kremu rozjaśniającego przebarwienia na skórze z firmy Iwostin. Jeśli ciekawi Was czy naprawdę działa, zapraszam do lektury. 


OPIS PRODUKTU PRZEZ PRODUCENTA 
___________________________________________________________
Intensywny krem rozjaśniający na przebarwienia redukuje istniejące przebarwienia i zapobiega powstawaniu nowych zmian. Krem przeznaczony jest dla cery wrażliwej z przebarwieniami. Wyrównuje koloryt skóry, chroni przed promieniowanie UV i hamuje aktywność melanocytów. Krem zawiera minerały z wody termalnej z Iwonicza-Zdrój. 


CENA/ POJEMNOŚĆ / DOSTĘPNOŚĆ/ ZAPACH 
____________________________________________________________
Krem przychodzi do nas w kartonowym opakowaniu w pojemności 40 ml. Krem zamknięty jest w plastikowej, miękkiej tubce z twardą nakrętką. Jego cena waha się w granicach od 19 zł do 49 zł w zależności od apteki. Ja upolowałam go za 19,90 zł. Jego zapach jest niewyczuwalny, bardzo delikatny jak to przystało na kremy hipoalergiczne. Jego konsystencja jest dość lekka i bardzo dobrze się wchłania. Krem jest koloru białego. 


DZIAŁANIE KREMU NA MOJEJ TWARZY Z PRZEBARWIENIAMI POTRĄDZIKOWYMI 
______________________________________________________________________________
Krem zakupiłam jakieś półtorej miesiąca temu i od tego czasu co ranek stosuję go na twarz. Po dwóch tygodniach zauważyłam delikatną zmianę koloru mojej skóry. Stała się jaśniejsza i wygląda na zdrowszą. Jeśli chodzi o przebarwienia ( moje są potrądzikowe, koloru różowego, trudne do zakrycia przez podkład) zostały delikatnie wybielone. Zaskakujące dla mnie stało się również to, że krem w bardzo szybki sposób likwiduje mi wszelkie niespodzianki, które wyskoczą mi na twarzy. Jest bardzo lekki i delikatny przez co nie zapycha buzi. Jestem z niego bardzo zadowolona. Makijaż również utrzymuje się na nim bardzo dobrze. Krem na letnie dni sprawdzi się super, zimą raczej nie ponieważ jest zbyt lekki. Krem posiada mały spf 14, ale z tego co wyczytałam jest również wersja z spf 50+, na którą skuszę się z pewnością, ponieważ szukam dobrej ochrony do twarzy na upalne dni. Jeśli chodzi o jego wydajność to po miesięcznym używaniu zostało mi jeszcze pół tubki kremu. Już kolejna jest na liście zakupów. 


MIAŁ KTOŚ W UŻYCIU ??? JAK WRAŻENIA ??? KONIECZNIE DAJCIE ZNAĆ W KOMENTARZACH. 

Pozdrawiam Kasia. 









SZABLON BY: PANNA VEJJS.