NOWOŚCI W MOJEJ SZAFIE / W OCZEKIWANIU NA CIEPLEJSZE DNI / WIOSENNY HAUL ZAKUPOWY

Hej! U mnie przygotowania do wiosny i lata pełną parą. Ostatnio pokusiłam się o kilka nowości, które powędrowały do mojej szafy z myślą o zbliżających się cieplejszych dniach i wakacji. Jeśli ciekawi Was co ciekawego upolowałam w sieciówkach, zapraszam poniżej.


JEANSOWE SHORTY - MUST HAVE KAŻDEGO LATA 
______________________________________________
Nie wyobrażam sobie lata bez jeansowych spodenek. W New Yorker udało mi się znaleźć spodenki, które idealnie leżą na "tyłku" i w dodatku mają przepiękny odcień, którego od bardzo dawna szukałam. Za spodenki zapłaciłam 15 Euro ( około 60 zł). Z pewnością w Polsce, również są dostępne. Posiadam już kilka par spodenek w swojej szafie, ale nie mogłam przejść obok tych obojętnie- są cudne. Spodenki mają lekko wyższy stan i będą pasować do crop topu. 


JEANSOWA KOSZULA Z KORONKOWĄ WSTAWKĄ 
________________________________________________
Azteckie połączenie ( bo takie określenie nasuwa mi się na język, kiedy patrzę na tę koszulę) świetnie współgra z jeansowym materiałem. W tym samym sklepie zakupiłam również koszulę bez rękawów w jasnym kolorze jeansowym, która świetnie będzie mi służyła podczas wyjazdu na urlop jako narzutka na górę od bikini oraz białe spodenki. Przyznajcie czyż nie jest urocza :) Kosztowała mnie 17 Euro ( 70 zł). 


KORONKOWE BIAŁE BIKINI Z FRĘDZELKAMI 
____________________________________________
Od dawna szukałam góry od bikini, która będzie idealnie leżała. Zdecydowałam się w tym roku na biel, która nigdy nie wyjdzie z mody. Do tego koronkowe wzory i złote detale urzekły mnie na tyle, że musiałam mieć tą górę od bikini. Dół od bikini zakupiłam rok temu w Primarku. Góra zakupiłam w New Yorker za 12 E (50 zł). W końcu mam komplet i już nie mogę się doczekać paradowania na plaży w nim.  Wielbicielki takich kostiumów, proszę o głos co Wy na to połączenie ??


COŚ NA CIEPLEJSZE DNI 
____________________________
Bluz nigdy nie za dużo w mojej szafie. Uwielbiam je a szczególnie te z kapturami. Tą zakupiłam w C&A. Nie sądziłam, że można dostać w tym sklepie tak dobrze jakościową bluzę z dobrej bawełny. Na metce znalazłam aż 89% bawełny a reszta to elastyna.  Kosztowałam mnie 3 Euro ( 12 zł) na promocji jej początkowa cena to 20 Euro. Żal było nie brać. 


 JAPONKI W KWIATUSZKI 
_____________________________
Zauroczyły mnie w sklepie swoją słodkością. A że uwielbiam wszystko co niebieskie postanowiłam je zakupić. Z tego co już zauważyłam będą dosyć wygodne i paseczki powinny mnie nie ocierać, ale na wszelki wypadek zamontuję sobie ochronki. Ich koszt to około 15 Euro i zostały zakupione w Deichmann. 


I to tyle, najbardziej jestem zadowolona z bikini oraz spodenek. Teraz jestem w trakcie poszukiwania małej, zgrabnej torebki i kapelusza. Coś polecacie ? Gdzie najczęściej robicie zakupy ubraniowe ?? Coś spodobało się Wam z moich zakupów, będzie mi miło jeśli wyrazicie swoje zdanie w komentarzu. 

Pozdrawiam Kasia



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger