INSIGHT ANTI-FRIZZ ODŻYWKA NAWADNIAJĄCA DO WŁOSÓW ORGANICZNA

6 maja 2016
Hej, dziś naszło mnie aby zrecenzować dla Was kolejny produkt marki Insight. Ostatnio było o świetnym szamponie ( recenzja tutaj) dziś będzie o odżywce. Jeśli ciekawi Was jak się sprawdziła, zapraszam poniżej. 


SERIA NAWADNIAJĄCA DLA NIESFORNYCH WŁOSÓW
____________________________________________________________

Organiczna odżywka do włosów nawilża je i ułatwia rozczesywanie. Sprawia, że stają się gładkie, jedwabiste i mają zdrowy wygląd. Ekstrakt z siemienia lnianego wygładza włosy i ułatwia rozczesywanie. Komplex Anti-Frizz (masło kakaowe, olej z bawełny, olej z konopi) zmiękcza włosy. Odżywka poskromi nawet najbardziej niesforne włosy. Odżywka wymaga spłukiwania.

Nie zawiera SLS, SLES, parabenów, silikonów, sztucznych barwników, alergenów zapachowych, olejów mineralnych

Opakowanie: 1000 ml / 49 zł 

W sklepie można dostać dwie pojemności 500 ml i 100ml. 

Dostępność : tutaj.

pH - 5,0-6,0


Moje włosy z reguły uwielbiają się puszyć i wysuszać. Odżywka bardzo przypadła mi do gustu ponieważ jest dość lekka, przez co nie obciąża moich włosów - jak robi to większość odżywek drogeryjnych. Dzięki jej naturalnym składnikom, zauważyłam że włosy po umyciu są o wiele delikatniejsze w dotyku, ale niestety pojawił się minus - mam ogromny problem z ich rozczesaniem. Niestety nie wiem dlaczego, może brak SLS jest tutaj główną przyczyną. Jeśli chodzi o samą kondycję włosów to po wysuszeniu są bardzo lśniące i faktycznie tzw. pusz z głowy znika. Można powiedzieć, że włos jest na swoim miejscu, a nie odstaje na wszystkie strony jak suchy badyl ( czasami tak mi się dzieje, kiedy je zbyt mocno przesuszę płukankami ziołowymi). Muszę tutaj zaznaczyć, że odżywkę używam co jakiś czas- osobiście dla mnie nie nadaję się do codziennego stosowania. Sądzę, że sprawdzi się w przypadku włosów : normalnych i tych suchych, skłonnych do przesuszeń.  Odżywka ma bardzo przyjemny, delikatny zapach. Ogromny plusem jest opakowanie, które posiada pompkę i muszę tutaj przyznać to, że opakowanie jest dość solidne ( mam na myśli to, że nada się na ponowne użycie np. do innego kosmetyku - czasem tak robię, że wykorzystuję te lepsze opakowania z pompkami do innych produktów, które np. nie posiadają pompki ). 





CO MYŚLICIE O PRODUKTACH INSIGHT ?? MIAŁYŚCIE Z NIMI JUŻ DO CZYNIENIA ? CZUJECIE SIĘ SKUSZONE DO WYPRÓBOWANIA ?? KONIECZNIE DAJCIE ZNAĆ W KOMENTARZACH. 

POZDRAWIAM KASIA 

Zapraszam również na mojego Instagrama 











SZABLON BY: PANNA VEJJS.