INSIGHT DAMAGED HAIR MASK

Hej ! Dziś przychodzę do Was z recenzją ostatniego produktu do włosów marki Insight, którą miałam okazję przez ten cały czas testować. Pisałam już o szamponie ( link tutaj) oraz o odżywce ( link tutaj) dziś pora na maskę do włosów. Jeśli ciekawi Was jak się u mnie sprawdziła i czy polecam ją, zapraszam poniżej. 



MASKA ODBUDOWUJĄCA DO WŁOSÓW 
_____________________________________________
Maska odbudowuje zniszczone włosy dzięki zawartości takich składników jak ekstrakt z kiełków pszenicy, masło z oliwek, olej ryżowy i olej arganowy. Maska przywraca włosom siłę i blask. Regeneruje i wzmacnia, głęboko odżywia. Włosy staja się lśniące, jedwabiste i mają zdrowy wygląd. Nie zawiera SLS, SLES, parabenów, silikonów, sztucznych barwników, alergenów zapachowych, olejów mineralnych. 

Opakowanie: Tuba 250 ml / cena 29,00 zł

Dostępność : tutaj





SKŁAD 
____________________________

Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Myristyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Oryza Sativa (rice) Bran Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Seed Extract, Olea Europea (Olive) Fruit Oil, Hydrogenated Olive Oil, Tocopherol, Laurdimonium Hydoxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzd Wheat Protein, Sodium Cocoy Glutamate, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Magnesium Nitrate, Magnsesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone 


DZIAŁANIE / MOJA OPINIA
________________________________________
Przede wszystkim wspomnę, że maskę nakładałam jeden lub dwa razy w tygodniu na całą długość włosów i trzymałam pod czepkiem około 30 minut. Przez ten czas maska potrafiła bardzo dobrze wchłonąć i zadziałać na moje kosmyki. Po spłukaniu i wysuszeniu włosów, były bardzo miękkie w dotyku, sypkie i lejące się. Nie zauważyłam obciążenia ani też nie spowodowała szybszego przetłuszczania się włosów. Jest dość lekką maską, nie zawierającą SLS / oleju mineralnego. Po regularnym stosowaniu zauważyłam jedynie większy blask na włosach - czyli można powiedzieć, że zapewnienia producenta zostały spełnione - ale spodziewałam się że moje suche włosy będą bardziej nawilżone - niestety taki efekt się nie pojawił. Maska jest wydajna, opakowanie 250 ml tuba starczyła mi na dwa miesiące. Mam włosy długie, za łopatki i z racji tego potrzebuję jej więcej. Przy włosach krótkich starczyć może nawet do 3 miesięcy używania. Czy sięgnę po nią kolejny raz? Myślę, że nie, ale polecam wypróbować z ciekawości. 


Ktoś używał ?? Polecacie coś z tej marki jeszcze ??

Pozdrawiam Kasia



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger