PAKUJEMY WALIZKĘ NA WAKACJE + KOD NA ZAKUPY W SKLEPIE ELILU

Witajcie. Już odliczam dni do moich wakacji, które w tym roku rozpoczynam dość wcześnie. W ostatnia niedzielę maja wylatuję na swoje pierwsze "wymarzone" wakacje. Wraz z moich facetem postanowiliśmy nasz urlop spędzić w Grecji - a dokładnie na Krecie. Jestem bardzo podekscytowana i mam nadzieję, że wyjazd będzie udany. Z racji tego, że wakacje za pasem postanowiłam stworzyć dla Was wpis o tym co zabieram ze sobą na taki wyjazd. Osobiście bardzo lubię takie posty, ponieważ zawsze coś ciekawego można podpatrzyć i wykorzystać u siebie.


KTÓRE UBRANIA ZABIERAM ZE SOBĄ ?
_______________________________________________________
To oczywiście zależy gdzie się wybieram. Dziś pakujemy się do Grecji - w okresie czerwca panuje już tam dość wysoka temperatura, tak więc wskazana jest duża ilość topów itd. Przy pakowaniu ubrań zawsze, mniej więcej określam sobie zestawy ubrań. Co do czego założę i co do czego będzie pasować. Jeśli chodzi o topy to zabieram moje ulubione, te na cienkich  ramiączkach w jasnych kolorach. Zawsze pasują do wszystkiego. Do tego pewnie spakuję dwa t-shirty.Oczywiście zabieram również dwie/ trzy pary szortów , krótkich jedne w kolorze białym i dwie pary jeansowych.  Do tego pewnie jeszcze spakuję dwie zwiewne sukienki idealne aby zarzucić na bikini i moją nową narzutkę, którą mieliście okazję zobaczyć na instagramie. Do walizki spakuję również jedną parę leginsów i cieplejszą bluzę, w przypadku zimniejszego wieczorku. Do tego jeszcze dojdzie kurteczka jeansowa, którą pewnie będę miała na sobie w czasie podróży.

BIKINI 

_________________________
Oczywiście jak wakacje to bikini obowiązkowe - a dobrze nawet, wtedy kiedy mamy dwa komplety bikini. Ja w tym roku zabieram swoje nowe białe bikini i jeszcze zeszłoroczne w czarno- białe paseczki. Zawsze mamy na zmianę, kiedy poprzednie jest mokre.


OBUWIE - SANDAŁKI / BALERINKI / JAPONKI 
____________________________________________________
Spakuję do walizki z pewnością jedną ulubioną parę japonek, sandałki wiązane i jakieś jedne sandałki na większym obcasie / może koturnie , kiedy trafi się jakieś wyjście na kolację. Zastanawiam się również nad zabraniem espadrylów i białych tenisówek - ale to muszę jeszcze zdecydować, w czym pojadę. Warto również zabrać obuwie do wody, dna nie zawsze są piaszczyste i łatwo o skaleczenie jeśli mamy zamiar zażywać kąpieli w morzu czy oceanie. 

Tak na marginesie ostatnio w sklepie Elilu zakochałam się w tych wszystkim cudnych szpilkach i sandałkach. Widziałam, że na stronce z okazji Dnia Matki mamy kod zniżkowy 10% - wystarczy wpisać mama2016. Już mam upatrzone kilka butów i chyba się pokuszę o szybkie zakupy. 


DODATKI 
______________________
Okulary, kapelusz i biżuteria. To chyba jedne z tych dodatków, które warto zabrać ze sobą, choć co do biżuterii to nie zabierała bym tej najcenniejszej, którą możemy zgubić lub zniszczyć. Ograniczyłam bym się do zegarka i kolczyków, ale oczywiście zależy kto co lubi. Z dodatków pewnie jeszcze skapuję torbę plażową i jakąś jedną mniejszą torebkę w której będę mogła trzymać tel. i pieniądze.



Oczywiście do walizki dodatkowo powędrują dwie kosmetyczki z kosmetykami kolorowymi i do pielęgnacji. Jeśli chcecie taki post z chęcią Wam przygotuję. 

Ciekawa jestem co jeszcze Wy zabieracie na wakacje oprócz podstawowych ubrań i dodatków?

Pozdrawiam Kasia



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger